Jos olisit lapseni kummi, mitä haluasit jouluna?

• Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
kummi kahdelle
kyllä minö silti olisin hurjan ilonen itse tehdystä pienestä, vaikka itse ostaisin lapselle arvokastakin!!!

ne on niin ihania ne ite tehdyt, tehkää vaan edelleen ite!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja No:
No varmaan jotain mitä muutenkin haluaisin lahjaksi, ei se kummius ehkä siinä erityisemmin vaikuta.
peesi. toivon lahjaksi jotain muuta kuin tavaraa. eli ruokaa, juustoja, viiniä, suklaata, tai tavaraa, jonka voi käyttää eli hyvät tuoksut rasvat jne

inhoan krääsää ja tilpehööriä

Joo
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:
Vuosikalenteri jossa joka kuukaudelle on lapsesta kuva....
Mun mielestä tää ois aika pölö. Mulla on 4 kummilasta plus omat lapset, ja tarvitsen vain yhen kalenterin, kiitos.

Lapsen kuvakalenteri ehkä sit mieluummin vaikka isovanhemmille.

äiti
Alkuperäinen kirjoittaja miä:
mulle riittäisi ainakin tuo itse askarreltu, arvostaisin jopa enemmän ku jotain kaupasta ostettua, ja sit joku hyvä kuva kummilapsesta olis kiva
Eli joka vuosi riittäisi, ei edes 9 vuoden jälkeen tympäisis? Kyllä me kuvia annetaan, tarha- ja koulukuvat, ja sitten jotain onnistuneita otoksia. Esikoinen kyllä varmaan osais vaikka jo ommellakin jotain pientä hyödyllistä, esim päärmätä pyyheliinan.

Ihanainen
Mä en ole ikinä odottanut mitään enkä kyllä ole saanutkaan. Enkä nyt ole ostamassa/tekemässä oman lapseni kummeille mitään (eka joulu). Mutta mä nyt olen muutenkin niin nihkeä ylnepalttisen lahjonnan suhteen, kun inhoan kaikkea krääsää. Ei miehenkään kanssa ostettu toisillemme viime jouluna mitään ja aion ehdottaa samaa linjaa tänä vuonna. Toki lapsille (omalle ja kummilapsille) ostan lahjat ja lapsen isovanhemmille myös.

Minä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Mun mielestä tää ois aika pölö. Mulla on 4 kummilasta plus omat lapset, ja tarvitsen vain yhen kalenterin, kiitos.

Kyse ei ollutkaan susta

Olisin tosi iloinen jos kummilapsi muistaisi (tai siis hänen vanhemmat) jollaki (edes joskus) mutta askartelut on minusta mieluisia lahjoja - itsetehdyssä on enemmän välittämisen makua :) Jos jotaki on "pakko" ostaa niin suklaata :p

Sabira harmaana

Kyse ei ollutkaan susta
Eikös tässä just kysytty, että mitä SINÄ jaluaisit lahjaksi, jos olisit lapseni kummi???!

Minä vaan edelleen
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira harmaana:

Kyse ei ollutkaan susta
Eikös tässä just kysytty, että mitä SINÄ jaluaisit lahjaksi, jos olisit lapseni kummi???!
No niin oli ja MINÄ haluaisin kalenterin. Hää kävi heti moittimaan. En määkään moiti kenenkään muun ajatuksia

Yhteistyössä