Mies on taskuineen veljensä tykönä. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vadelma ballerina:hmm... mieheni taskuun.
Täh? Kerran oon ettiny leipää, joo, siitäki aikaa jo ties kuinka kauanAlkuperäinen kirjoittaja bvm:Miten sä teet varmaan kerran viikossa näitä alotuksia? 'Missä oisit jos oisit kirje/leipä/joku muu'....
Jaa onkohan sit joku muu tehnyt ne muut mulla vaan on sellanen mielikuva et useinki etit jotain kadonnutta juttua. Mut oon sit varmaan sekottanu tyypit..Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Täh? Kerran oon ettiny leipää, joo, siitäki aikaa jo ties kuinka kauanAlkuperäinen kirjoittaja bvm:Miten sä teet varmaan kerran viikossa näitä alotuksia? 'Missä oisit jos oisit kirje/leipä/joku muu'....
Luultavasti joku muu, hyvä sentäs että jollaki muullaki on yhtä löyhä pää ko mulla että kaikki mennee hukkaan.Alkuperäinen kirjoittaja bvm:Jaa onkohan sit joku muu tehnyt ne muut mulla vaan on sellanen mielikuva et useinki etit jotain kadonnutta juttua. Mut oon sit varmaan sekottanu tyypit..Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Täh? Kerran oon ettiny leipää, joo, siitäki aikaa jo ties kuinka kauanAlkuperäinen kirjoittaja bvm:Miten sä teet varmaan kerran viikossa näitä alotuksia? 'Missä oisit jos oisit kirje/leipä/joku muu'....
Tuskin sentään. No jos kuitenki kävis kurkkaamassa, varaltaAlkuperäinen kirjoittaja Hra Huuhaa:Takkaan poltettavaksi
Mun vakkaripiilo on jääkaapin alla. Tai sitten minkä tahansa kaapin alimman hyllyn alla jos vain nousee pois paikoiltaan. Tai teipattuna työpöydän/yöpöydän alle.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen::xmas:
Hmm. Hyvä vinkki. Takas vaatekaapin kimppuun siisAlkuperäinen kirjoittaja Helekutti:Mun vakkaripiilo on jääkaapin alla. Tai sitten minkä tahansa kaapin alimman hyllyn alla jos vain nousee pois paikoiltaan. Tai teipattuna työpöydän/yöpöydän alle.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen::xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja bvm:Miten sä teet varmaan kerran viikossa näitä alotuksia? 'Missä oisit jos oisit kirje/leipä/joku muu'....