Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja emmeliina:Luppa kun haluaa ihan varmasti kesäksi jonkun pihahäkin... Tai sit mä ehdotan miehelle et tekee ite ja noista mallia. Joo toi ylin olis kyllä ihan paras mutta se katto ku puuttuu... Mut jos siihen tekis erillisen katon???
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Keskimmainen.Ylimmainen olisi tilan puolesta parhain mutta pitaisi olla kattoa, sadesuojaa ja aurinkoa varten. Vahan turhan pieni se koppi siella. KEskimmaisessa hakissa olisi hyva olla sellainen vedettava pohja, helpottaisi siivousta.
Voi kun tulikin ikava meidan Smoykea. Tanaan 2 vk kun hanet haudattiin. Kauanko menee,e ttei ole aina antamassa salaattia , urkkua ym...automaattisesti?
Siinä ei oo pohjaakaan, joten senkin joutuis tekee. Rivarin pihassa ei valitettavasti oo tilaa kovin suurelle tarhalle...Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Alkuperäinen kirjoittaja emmeliina:Luppa kun haluaa ihan varmasti kesäksi jonkun pihahäkin... Tai sit mä ehdotan miehelle et tekee ite ja noista mallia. Joo toi ylin olis kyllä ihan paras mutta se katto ku puuttuu... Mut jos siihen tekis erillisen katon???
Mitä kautta putsaisit häkin ja ruokkisit kanin? Entä pohjamateriaali?
Paras olisi tilava tarha, jossa on lattia ja katto ja siellä koppi, joka on irti maasta. Menee pitkälle syksyyn, kunhan antaa riittävästi olkea ja heinää pehmikkeeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja emmeliina:Siinä ei oo pohjaakaan, joten senkin joutuis tekee. Rivarin pihassa ei valitettavasti oo tilaa kovin suurelle tarhalle...
Siinä aukeavia seiniä sitä kautta pääsis siivoamaan...
Täytyy tässä mieiskellä tuota häkki asiaa...
Meillä on nyt tällä hetkellä yks kääpiö luppa. Mä haaveilen kovasti toisesta...Alkuperäinen kirjoittaja jemppura:tuota alinta häkkiä en suosittele kanille, me tyhmät mentii tommonen viime kesänä ostaa eikä siinä mahu edes meidän pienin(vähän yli kilon painava, ikää muutama kuukausi)kani asua..saatikka joku aikuinen luppa.. Eikä välttämättä muutkaan sovi, en luottais anttilan häkkeihin. Kokoomis ohjeet hepreaa suunnillee, naulojen paikat ei pidä yhtää paikkaansa. Kaikkein paras varmasti itse tehty häkki, jos osaa vaan tehdä =) Millanen kani teil on?