Jos olisit 1v 8kk tyttö...

Katso paahtimesta, meillä poika aikanaan laittoi mun pankkikortin sinne ja toisella kerralla digitaalisen kuumemittarin ja laittoi vielä siis paahtumaan, sieltä vaan kuului piip, piip... Lämpöä oli aika paljon :whistle:

Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
Katso paahtimesta, meillä poika aikanaan laittoi mun pankkikortin sinne ja toisella kerralla digitaalisen kuumemittarin ja laittoi vielä siis paahtumaan, sieltä vaan kuului piip, piip... Lämpöä oli aika paljon :whistle:
:LOL:

Mä löysin kerran mun kännykän (tietysti oli mennyt leikkiessä pois päältä ) muutaman päivän etsinnän jälkeen tytön (juurikin tuon ikäinen silloin )sängyn alta, pienessä laatikossa olevasta tyhjästä karkkipussista |O |O |O

rillama
Tää oli hyvä arvausleikki.
Tosin kukaan ei löytänyt oikeaa vastausta...
Mutta kiitos vaan makeista nauruista (saan nauraa täyttä päätä, koska olen samassa veneessä eli lapsella ikää 1v 9kk ja meillä esim. sohvan sisuksissa on ihan oma maailmansa, jossa on PALJON tavaraa :)

itse
muistan lapsuudesta, kun äidin auton avaimet oli kaksi viikkoa kateissa. 2v pikkuveli väitti ettei ole niitä nähnyt. Löytyi lopulta itsekastelevan kukkaruukun kasteluaukosta:D. Ihmeellisiä paikkoja noille pienille tuleekin mieleen.

Yhteistyössä