Jos olisit 1,5 vuotias...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermostunut äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
pakko kertoo tämäkin juttu:
Meillä onnistui tässä taannoin menemään hukkaan vessan korokepalli (mikä lie oikeelta nimeltä ) Kovasti ihmeteltiin kuinka sen kokoinen tavara voi mennä niiiin totaalisesti hukkaan kunnes iskä alkoi miettimään että ihme rätinää piti nuo pahvilaatikot kun joulun paperi/laatikko roskia poltti. Juu että mitähän muuta siinä meni... :laugh:

mutta kysymykseesi vastaisin että tarkistappa eteisen kengät ;)

meillä poika piilottelee miehen avaimia.Yleensä löytyy kengistä, hänen traktorin penkin alta, tungettuna pinnasängyn ruuvin koloihin roikkumaan(siis ne kolot joissa on ollu ruuvit kun sängyn pohja oli vielä korkeella), pakastimen alta, tai vaippalaatikosta.eilen poika nappas mun kännykän, ja mihis muualle se nyt kuuluis kun pyykkikoriin!

Ette usko mistä se löytyi?! :D Keskeltä keittiön lattiaa :) Oli taapero näköjään jostain sen löytänyt ja palauttanut takaisin :D :D Se on aamusta saakka ollut hukassa ja nyt kun olin viemässä lasta nukkumaan niin olikin yhtäkkiä ilmestynyt keskelle lattiaa. Mä en aina ymmärrä noita lapsia ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap :) :
Ette usko mistä se löytyi?! :D Keskeltä keittiön lattiaa :) Oli taapero näköjään jostain sen löytänyt ja palauttanut takaisin :D :D Se on aamusta saakka ollut hukassa ja nyt kun olin viemässä lasta nukkumaan niin olikin yhtäkkiä ilmestynyt keskelle lattiaa. Mä en aina ymmärrä noita lapsia ;)

...tai sit teil on kummituksia, huhuu... ;)

Yhteistyössä