Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:No eipä epäilystäkään...Niinalle tietenkin....eho eho![]()
Sinäkin Bruutukseni :'(
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:No eipä epäilystäkään...Niinalle tietenkin....eho eho![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:No eipä epäilystäkään...Niinalle tietenkin....eho eho![]()
Sinäkin Bruutukseni :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:joo varmaan kaikki kotona kirves kädessä hilluvat on![]()
Se on tosi pieni kirves, ja sitä käytetään lähinnä exään :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Pikku pirulainen :saint: . Mun puolesta sä voisit tulla vaikka mun poikieni äitipuoleksi. Heitetään vaan tuo isä-karpaasi ensin mäkeen:heart:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:No sitten, oisit heti sanonu!Sehän muuttaaki asianlaidan heti toiseksi, kyllä ny exiä saa vähä hutkia :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Pikku pirulainen :saint: . Mun puolesta sä voisit tulla vaikka mun poikieni äitipuoleksi. Heitetään vaan tuo isä-karpaasi ensin mäkeen:heart:
![]()
Oltaisko me sitten ensimmäinen palstalla tavannut naispari?
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Juuh:heart: . Mä olen muuten ihmetellyt että missä viipyy viidakkorumpu meidän "suhteesta" :snotty: