Jos olisi vain kaksi hoitajaa tarjolla, minä ja Nina T.A Mikkonen, kummalle jättäisit lapsesi?

Mäkin jättäsin sille Ninalle, koska sinua en edes tunne. Hänet olen sentään kerran nähnyt telkkarissa, ja kyllä mä uskon että hän on ihan hyvä hoitaja, vaikka se keskustelu menikin puihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
No eipä epäilystäkään...Niinalle tietenkin....eho eho :D

Sinäkin Bruutukseni :'(

Pikku pirulainen :saint: . Mun puolesta sä voisit tulla vaikka mun poikieni äitipuoleksi. Heitetään vaan tuo isä-karpaasi ensin mäkeen :D :heart: ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Pikku pirulainen :saint: . Mun puolesta sä voisit tulla vaikka mun poikieni äitipuoleksi. Heitetään vaan tuo isä-karpaasi ensin mäkeen :D :heart: ;)

Oltaisko me sitten ensimmäinen palstalla tavannut naispari?

Juuh :D :heart: . Mä olen muuten ihmetellyt että missä viipyy viidakkorumpu meidän "suhteesta" :snotty:

Kysymys on siitä, että rva Mikkonen ei osaa yhden asian apostolina kuunnella ja keskustella rakentavasti, vaan hän itse on päällepäsmäri, jonka huudon taakse hyvä aihe hävisi kokonaan. Kuinka kasvattaa lapsiaan tällainen " sydämellä puhjuja", joka vertaa hyvää päivähoitojärjestelmäämme fasistiseksi ja natsien peruja olevaksi? Kuka lapsen vanhempi tai ihminen yleensä voi sanoa tällaista väitettä hyväksi? Kuulkaapas nyt vaipanvaihtajat! Kotiäitiydessä ei ole mitään vikaa, kuten ei päivähoidossakaan. Ongelmia on kotihoidossa kuten vierashoidossakin aika ajoin. Tämä yksilmäinen ajattelu, omahyväisyys ja putkiajattelu on se raivon nostattava juttu. Tuollainen huutava ihmispolo ei ole mikään puhumaan päivähoidosta. Mitään hyvää hän ei saanut aikaan, ei edes rakentavaa keskustelua.Hui mikä ihminen tuo kotiäiti Mikkonen!

Yhteistyössä