Toivoisin virreksi 408: Joutukaa sielut on aikamme kallis vuotemme virtana vierivät pois…turhaan ei aikaansa tuhlata saa.Hyvä veto
Alkuun nuo täydellisiksi omasta mielestään ”luodut” veisaisivat virsiä, jatkakaa tästä…..
🫶En tiedä yhtäkään riivinrautanaista. En siis voi osallistua.
Paistaisin makkaraa
🥱🥱🥱Meillä olisi seminaari, jossa käsiteltäisiin ajankohtaisia ja porukkaa kiinnostavia aiheita. Dataa tuutin täydeltä.
Juuri tuon takia. Kun ei voisi vähempää kiinnostaa mutta otan silti kantaa.
En tule jos ei sielläJuuri tuon takia. Kun ei voisi vähempää kiinnostaa mutta otan silti kantaa.
Oletkin varsinainen muinaisjäänne pulloinesi. Nykyään ei ole enää trendikästä juoda alkoholia sitäpaitsi jokainen tietää mitä se tekee naisen keholle mutta myös iholle. Hyi.En tule jos ei siellä
t. Ilmastontuhooja-Sanna
Et kai ole kääntynyt minua vastaan, rakas kultainen suuri fanini? 🥲Oletkin varsinainen muinaisjäänne pulloinesi. Nykyään ei ole enää trendikästä juoda alkoholia sitäpaitsi jokainen tietää mitä se tekee naisen keholle mutta myös iholle. Hyi.
Voisin harkita osallistumista etänä. Mielenkiintoisempaa ohjelmaa kuin kissan nimiäiset.Meillä olisi seminaari, jossa käsiteltäisiin ajankohtaisia ja porukkaa kiinnostavia aiheita. Dataa tuutin täydeltä.
hän vois vastata vaikka näin
MULLA ei oo tapana saunassa himoita. Iha turhan kuumakin.hän vois vastata vaikka näin
- eime voida olla samaan aikaan saunassa tai missään kun teet suurta syntiä olemalla ja himoitsemalla toisia naisia
no mikäs naisessa sit sytyttää jos ei alastomuus?MULLA ei oo tapana saunassa himoita. Iha turhan kuumakin.
Muut tietty on si asia erikseen.
Ku on näin "naturisti" mitä mä niin alastomuus ei aiheuta mielihaluja.
ÄLy. Hymy. Katse.no mikäs naisessa sit sytyttää jos ei alastomuus?
kerro kun hetero ei jummarra
Aha.ÄLy. Hymy. Katse.
Uskallakkonää roosan kanssa pukuhuoneeseen ja saunaan?Mukana!
Luvassa olis hyvää ruokaa, juomaa ja älykästä keskustelua.
Muista sitten yllättäen läväyttää kunnolla pari kertaa Echon pakaroille...Mulka on useampikin riivinrauta. Tai raastinrauta.
Voitasis tehdä porkkanakakkua. Ja marinoitua kaali-porkkanasalaattia.
Ja kaikkea muutakin nitä on tylsän pitkäveteistä tehdä (raastaa) yksin.
Sit saunottaisiin ja @Echo n selänpesu on mulle varattu!
*pakkaa mukaan useamman pänikän viiniä*
Mitä ehdotat että teen siellä Alepalle?Muista sitten yllättäen läväyttää kunnolla pari kertaa Echon pakaroille...
Varmaankin sauna olisi kaikille sukupuolille avoin yhteissauna? Sellaiset ovat ihan hauskoja.