Jos olisi pakko valita niin kummanlaisen "seikkailun" mieluummin kokisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.......

Vieras
1.
Olet uudenvuodenaattona risteilyaluksella keskellä Itämerta, tulee iso aalto ja kaataa laivan ylösalaisin. Laiva pysyy pinnalla ison ilmakuplan avulla jonkin aikaa. Eksyt hässäkässä omasta porukastasi ja liittoudut 9 sulle tuntemattoman ihmisen kanssa. Yritätte kymmenen hengen porukalla pelastautua ylösalaisin olevalta laivalta keskellä yötä myrskyn aikaan keulapotkureiden kautta...

2.
Olet muuttamassa yksin maalle junalla. Juna törmää yllättäen toiseen junaan keskellä "erämaata". Säilyt vammoitta ja hengissä ja lähdet 9 muun junalaisen kanssa harhailemaan poispäin onnettomuuspaikalta etsimään apua. Eksytte syrjäiseen autioituneen oloiseen maalaiskylään, jossa teitä alkaakin jahdata ja lahdata viiden hengen kannibaalisarjamurhaajakiduttajapsykopaatti-joukko...

(1 on Poseidon, 2 keksin itse)

Kakkosen valitsen.. Ihan vain siksi että olen asunut lapsuuteni erämaassa ;) Toisaalta olen teininä ollut kalastusaluksella hommissa ja en tosiaan halua onnettomuuteen merellä..

Varmaan tuo 2. vaihtoehto. Ykkösessä ei olisi tuota sarjamurhaajakidutusvaaraa, mutta ehkä varmemmin kuolema kuitenkin edessä, kylmä Itämeri, myrsky ja ylösalaisin kääntynyt laiva. Toisaalta kuolema siinä vaihtoehdossa olisi varmaan miellyttävämpi kuin kakkosessa, mutta kakkosvaihtoehdossa ehkä kuitenkin suurempi mahdollisuus pelastua.

Yhteistyössä