Jos olette lapsen/lasten kanssa yksin kotona viikonloppuna

• Viestiketjun aloittaja pilli
  • Ensimmäinen viesti
No en kyllä neljää ottais ku yksikin kohoaa kupoliin ihan kiitettävästi...

Ja täällä kun asutaan kaukana kaikesta niin jotenkin on aina sellanen olo että ois hyvä olla ajokunnossa jos yksin lasten kanssa...

ei me kyllä juodakaan
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:

Ja täällä kun asutaan kaukana kaikesta niin jotenkin on aina sellanen olo että ois hyvä olla ajokunnossa jos yksin lasten kanssa...
Mutku ei meillä ole autoa. Taksiakaan ei varmaan itse saisi ajaa? =)

ap
siksi kysyin, koska minulla exä uhkaa soittaa poliisit jos otan yhtään.. sanoo että jos poliisit minut puhalluttaa ja olen ns huppelissa, niin ottaavat lapset huostaan koska lasten kanssa täytyy olla joku selvinpäin oleva henkilö. en uskalla ottaa yhtäkään kun pelkään että se exä saa jostain päähänsä soittaa kytät ja lapset viedään.. :(

no
en tod uskaltaisi!!!! Ajokunnossa oltava kun mulla kortti on, eli nollalinjalla mennään, yksikin nousee jo päähän. Enkä ota koskaan 4 edes silloin kun mies tai muu aikuinen on läsnä, ne nousee päähän enkä missään tilanteessa halua että lapset näkee mua minkäänasteisesti päihtyneenä. Yksisiideri tai lasi viiniä ruuan kanssa on kohtuutta minulle.

dgbdfb
mä olin juonut kolme olutta kaksi vuotta sitten niin exä soitti sosiaalipäivystyseen ja hakivat lapset kahdelta yöllä ja veivät perhekotiin yöksi, takaisin sain seuraavana päivänä

ap
Alkuperäinen kirjoittaja juujuu:
jos sattuis soskut tulemaan sen neljän jälkeen niin lähtis lapsi sosiaalipäivystyksen mukaan
tätä juuri tarkoitin. olenkin ollut nyt puoli vuotta ottamatta yhden yhtä sidukkaa tms koska pelkään tätä niin paljon. koskaan ei lapset ole hoidossa missään ja tekisi mieli ottaa pari kolme pikkutölkkiä mutta kun ei uskalla.

No neljä siideriä on minusta iso määrä alkoholia juotavaksi lasten mentyä nukkumaan. Koko illan mittaan juotuna ruoan kanssa tuo määrä alkoholia on ok, mutta en ryhtyisi yötä vasten niin paljon juomaan.

Sitäpaitsi on ihan tosi tylsää kitata yksikseen. Sitä en tee oikein ikinä.

vuh
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jos sattuis soskut tulemaan sen neljän jälkeen niin lähtis lapsi sosiaalipäivystyksen mukaan
tätä juuri tarkoitin. olenkin ollut nyt puoli vuotta ottamatta yhden yhtä sidukkaa tms koska pelkään tätä niin paljon. koskaan ei lapset ole hoidossa missään ja tekisi mieli ottaa pari kolme pikkutölkkiä mutta kun ei uskalla.
Miks et voi ottaa vain yhtä? Ei vaikuta järkyttävästi huolehtimiskykyysi, mutta irrottaa pikkaisen arjesta.

No ihan hyvin voi pari ottaa jos lapset ei ihan pieniä ole. Ja varmasti ei ole sossuilla mitään sanottavaa siihen.
Kuka niille muuten siitä ilmoittaiskaan?

Alkuperäinen kirjoittaja ei me kyllä juodakaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:

Mutku ei meillä ole autoa. Taksiakaan ei varmaan itse saisi ajaa? =)
No kaupungissa ehkä helpompaa mutta täällä ei taida olla ku kaks taksia ja jos molemmat menossa ni sitte oot ilman kyytiä. Ambulansseja on yksi ja jos se on keikalla ni toisen tulo kestää reippasti toista tuntia. Pistää vähän miettimään ollako ajokunnossa.

Ja jos tilanne tuo että uhkaillaan lasten viemisellä ni jättäisin juomatta. Ei mulla ainakaan oo ikinä niin kova halu saada siideriä että riskeeraisin sillä lapset.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
No neljä siideriä on minusta iso määrä alkoholia juotavaksi lasten mentyä nukkumaan. Koko illan mittaan juotuna ruoan kanssa tuo määrä alkoholia on ok, mutta en ryhtyisi yötä vasten niin paljon juomaan.

Sitäpaitsi on ihan tosi tylsää kitata yksikseen. Sitä en tee oikein ikinä.
No ei nyt silleen, vaan ajattelin että illan mittaan muutaman ottaisia. tokihan nyt jos neljä juo perääkkäin, kerralla niin kännihän siinä on jo päällä..

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:
No ihan hyvin voi pari ottaa jos lapset ei ihan pieniä ole. Ja varmasti ei ole sossuilla mitään sanottavaa siihen.
Kuka niille muuten siitä ilmoittaiskaan?
no nimenomaan minun exä, niinkuin aiemmin jo tuossa mainitsin. soittelee tänne poliiseja keskimäärin kaks kertaa viikossa ja väittää niille että hoidan kännissä lapsia täällä, ja jos ne poliisit sattusivat tulemaan juuri sillä kerralla kun olen ne muutamat uskaltanut juoda niin.. lopun jo arvaatkin.

Yhteistyössä