jos olet yksin kotona, Avaatko oven tuntemattomille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sannulii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sannulii

Aktiivinen jäsen
26.08.2007
5 666
1
36
Itsellä riippuu paljon kelloan ajansta, 8 jälkeen illalla en, muuten joo. Paitsi vilkaisen aina ovisilmästä minkä näkönen heppu ovellla, jos karvat nousis pahasti pystyyn niin sit en varmaan en, tavallisesti kyllä.

Jehovantodistajathan ne siellä äsken :o väitin etten ehdi nyt.. sanoivat tulevansa tajaisin.. mitä olis pitäny sanoa?

Olisit sanonut että ei kiitos, minua ei kiinnosta jutella teidän kanssanne uskonnosta, ja toivon ettette enää tulisi ovelleni. Sanomalla "en ehdi nyt" annat heille luvan tulla takaisin....mutta kun heitä kieltää käymästä, ja sanoo sen suoraan, niin he eivät saa enää tulla. Heillä on sellaiset säännöt =)
Mä en avaa ovea kenellekään tuntemattomalle, koskaan. Ovikellossa ei ole edes pattereita joten en kuule jos joku on ovella, tutut ja naapurit yms osaa koputtaa.

Eipä tarvii availla ovea, meillä ei ole ovi lukossa koskaan. Paisi jos lähdetään pois kotoa.

Yleensä ihmiset (niin vieraat kun tutukin ) kävelevät suoraan tupaan....

en avaa, en avannu ees sillo ku kämppiksen kans yhes asuttiin, siltikää ei avattu. Mut sit se oliki kämppiksen tapailukaveri :D mitäs ei osannu ilmottaa tulostaan eikä olla ovisilmän ulottuvil niin et sen ois hyvi nähny.. meillä ku ol tuolloin alaovet kiinni. Tosin nyt voisin ehk avatakin kun miehen tuttuja en kaikkia tunne.

Osaa ne itsekin avata oven ja jos olen illalla ehtinyt jo lukita, niin sinnepä jäävät oven taakse ihmettelemään. Tutut kyllä tajuavat hakata ikkunoihin, jotta tajuan mennä sen oven aukomaan.