Jos olet varattu, antaisitko silti??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CrystalBlue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No meillä on diili:
JOS tulis Cristiano Ronaldo multa vonkaan ni saan antaa ja jos mun miestä tulis Salma Hayek vonkaileen ni antaa mennä
Siis todennäköisesti näin joku päivä käy... :whistle: :D

En todellakaan! Miksi ihmeessä antaisin? Minulla on kotona oikein kunnon Orlando, sellainen joka osaa käyttää sitä vehjettään oikein ja minun haluamallani tavalla...hih... Ei löydy toista, jokaa toiveeni samalla tavalla täyttäisi... =)

Mulla ja miehellä on sellaiset listat (jos joku frendejä seuraa, niin tietää ) ihmisistä, joiden kaa saa tehä mitä vaan :laugh:

Että jos esim Mel Gibson tulee vaikkapa tossa lähikaupassa mukaan, niin "saan" panna sitä :D

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Mulla ja miehellä on sellaiset listat (jos joku frendejä seuraa, niin tietää ) ihmisistä, joiden kaa saa tehä mitä vaan :laugh:

Että jos esim Mel Gibson tulee vaikkapa tossa lähikaupassa mukaan, niin "saan" panna sitä :D

Annapa koko listas, miesmakus kuulostaa vinkeältä.

Nonni, eli samalla lailla ku meilläkin. Tää on musta tosi hyvä ;)

joo ja kuvaisin session salaa, kiristäisin videolla kivat rahat joilla eläisin leveästi koko loppuelämäni :D tai sit en,hmmm...
a060.gif

Noh, Cristiano Ronaldosta olisi HYVIN vaikea kieltäytyä, jos se vonkaamaan tulis, mutta en silti ikinä pettäisi miestäni. En edes luvan kanssa. Aina ollut yhden miehen nainen ja edelleen olen.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:

Annapa koko listas, miesmakus kuulostaa vinkeältä.

Sit oli ainakin Ville Valo ja Rammsteinin laulaja Till Lindemann
niin, ja Winona Ryderin mukaan saan mennä :laugh:

Yhteistyössä