Jos olet varattu, antaisitko silti??

no eheennnnn. Miehet ei muutenkaan himoitse samalla tavalla julkimonaisia kuin naiset julkimomiehiä. Tämä kävi jo ilmi tutkimuksesta jossa kysyttiin seksifantasioista. Naisilla niissä oli enempi julkkiksia kuin miehillä.
Mutta joo, paneminen ois liian iso moraalinen rike muutenki. :saint:
 
Hei
Jos se David Boreanaz sattuisi oikeesti ovelle kolkuttamaan, niin ehän mä nyt sen kanssa mihkään sänkypuuhiin rupeaisi. Tuo on vaan semmosta läppää tyyliin "panisitko - joo, panisin"...

Mä olen 12 vuotta harrastanut vaakamamboilua ainoastaan aviomieheni kanssa ja samalla linjalla jatketaan.
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:
no eheennnnn. Miehet ei muutenkaan himoitse samalla tavalla julkimonaisia kuin naiset julkimomiehiä. Tämä kävi jo ilmi tutkimuksesta jossa kysyttiin seksifantasioista. Naisilla niissä oli enempi julkkiksia kuin miehillä.
Mutta joo, paneminen ois liian iso moraalinen rike muutenki. :saint:
Mä en harrasta yhden illan suhteita. En mä pelkkään fyysiseen lähtis mukaan. Mutta jos joku ihana tulis ja ois ihanampi kuin mun (olematon) miesystävä, niin lähtisin sitten "prinssin" mukaan loppuiäksi...
 
JenPen
Tosiaan sitä vaaraa ei varmasti ole kenenkään julkkiksen kohdalla että tulis edes ehdottelemaan (paitsi ehkä BB:n Kaki tms...), mutta en kyllä lähtis mukaan ikinä vaikka tulis kuka.
 

Yhteistyössä