Jos olet tullut vähän kypsemmällä iällä raskaaksi, niin monennellako kerralla on tärpännyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tritonia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin no joo, toisten mielestä kypsä ikä saattaa olla 30 veekin. :) Itsellä kuitenkin ikää jo 40 v, eli olisi ehkä pitänyt hieman täsmentää. Itse tulin 20 v raskaaksi e-pillereistä huolimatta ja 34 v heti pillereiden lopettamisen jälkeen. Molemmat raskaudet menivät kesken. Nyt yrittämästä esikoista ja meneillään yk2. Eihän se vielä ole aika eikä mikään, mutta olo on malttamaton. :)

Joka kerta ekasta kierrosta raskaaksi, paitsi nelosen kohdalla meni 4kk. Nyt siis tämä viides raskaus alkoi tammi-helmikuun vaihteessa, kun olin tammikuun alussa lopettanut pillerit. Ikää 33v. Ei siis välttämättä ihan niin kypsä ikä kuin ap tarkoitti.

Viimeksi muokattu:
Toisesta kierrosta 36-vuotiaana, se on viimeisin raskauteni. Yhteensä lapsia on neljä ja eka laakista kaikki lähteny alulle.
Älä ota paineita, kyllä se tärppi sielltä tulee, rennosti vaan:)

Mun mielestä sain kypsällä iällä esikoisenikin:-D 26v ja tärppäsi yk2 pillereiden jälkeen. Toinen 28v yk 1 (ei hormonaalista ehkäisyä) ja tää kolmas nyt 29v(loppuvuodesta 30v) yk1. Ainakin nyt oon tuntunut olevan ihan hedelmällinen, saa nähdä sitten 30v jälkeen, 1-2 lasta ois vielä haaveissa. Ehkä tiheät raskaudet (3 lasta 3v1kk:ssa) pitää hedelmällisyyttä paremmin yllä.

Yhteistyössä