Jos olet tälläinen nainen, kertoisitko miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

:o

Vieras
Sinulla on joku henkilö jonka nimeä ei saa mainita seurassasi, yritätä saa kaikki katkaisemaan välit tähän henkilöön jne.. saat raivokohtauksia asiasta jos joku toimii toisin eli mainitsee, puhuu puhelimessa saati tapaa.

Henkilö jota pidä punaisena vaatteena ei ole sen suuremmin elämässäsi mukana. Ainoastaan suku, johon olet liittynyt hän kuuluu siihen muttei kuitenkaan ihan sinun lähipiirisi.

Eli miksi ja mistä saat energian vihaasi? Eikö elämäsi olisi huomattavasti helpompaa jos et jatkuvasti eläisi vihassa. Kukaan ei siis tiedä miksi vihaat ja olet katkera.

Kyselee se punainen vaate.

Täällä myös punainen vaate ihmettelee :wave: Tosin tää härkä on hoitanut hommat mallikkaasti meidän kannalta, että siinähän vihaa ilman syytä. Ehkä joku päivä oppii, mitä se viha tuo tullessaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:
Täällä myös punainen vaate ihmettelee :wave: Tosin tää härkä on hoitanut hommat mallikkaasti meidän kannalta, että siinähän vihaa ilman syytä. Ehkä joku päivä oppii, mitä se viha tuo tullessaan.

Mä olen kanssa hoitanut meidän puolelta hommat ok. Ehkä se sitten syö entistä enemmän.

Niin turhauttavaa touhua. Ja toi kaikki vastaan käännytys yritys.. oikeasti HALOO :o

En ole tuollainen naine, enkä koskaan ole ymmärtänyt tuollaista. Mä tykkään enempi suunnata energiani positiivisiin asioihin. Mä en ole koskaan elämässäni vihannut ketään, se on energian tuhlausta.

Miten itse käyttäydyt, jos olet ainoa, jolle käännetään selkä? Tai jonka seuraa tämä nainen ei kestä? Voihan olla, että vain hän näkee millainen olet? Oudolle vaikuttaa, jos joku ilman syytä noin käyttäytyy kuin ap kuvailee.

Alkuperäinen kirjoittaja miettisin:
Miten itse käyttäydyt, jos olet ainoa, jolle käännetään selkä? Tai jonka seuraa tämä nainen ei kestä? Voihan olla, että vain hän näkee millainen olet? Oudolle vaikuttaa, jos joku ilman syytä noin käyttäytyy kuin ap kuvailee.

No siis mulla on paljon tuttuja sekä ystäviä, hän on ainut joka käyttäytyy näin. Ja tosiaan emme ole edes tekemisissä, mutta olen silti hänen elämänsä suurin ongelma.

Aina ei peiliin katsominen riitä, sitäkin olen tässä miettinyt kyllä.

Ja aika jännä jos vain hän näkee millainen olen, kun ei tosiaan edes tunneta kunnolla. Eli siltä pohjalta miten hän vihaa mua pitäisi pitää itseäni kusipäänä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja f:
En ole tuollainen naine, enkä koskaan ole ymmärtänyt tuollaista. Mä tykkään enempi suunnata energiani positiivisiin asioihin. Mä en ole koskaan elämässäni vihannut ketään, se on energian tuhlausta.

Juuri näin.

Yhteistyössä