Jos ois 24 000 erkkiä autorahaa niin minkä kärryn ostaisit?

• Viestiketjun aloittaja ap:n taskussa polttelee
  • Ensimmäinen viesti
myy
Jonkun vähän käytetyn Volvon ehkä laittasin. Mut oikeesti jos mulla olis toi summa rahaa niin en TASAN käyttäs sitä autoon. Se on ku kaivoon heittäs rahaa, lisää kuluja vaan tulee. Ostasin ehkä jonku 10 000e- 15 000e käytetyn auton ja loput laittasin ihan muuhun.... :)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Jonkun vähän käytetyn Volvon ehkä laittasin. Mut oikeesti jos mulla olis toi summa rahaa niin en TASAN käyttäs sitä autoon. Se on ku kaivoon heittäs rahaa, lisää kuluja vaan tulee. Ostasin ehkä jonku 10 000e- 15 000e käytetyn auton ja loput laittasin ihan muuhun.... :)
Olet oikeassa. Todellakin harkitsemisen arvoinen ehdotus. Tuntuvat vain tuon kybätonnihintaluokan kärryt olevan aika paljon ajettuja. Ei jaksaisi koko ajan korjaamolla juosta.

Hinnat laskenu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Olet oikeassa. Todellakin harkitsemisen arvoinen ehdotus. Tuntuvat vain tuon kybätonnihintaluokan kärryt olevan aika paljon ajettuja. Ei jaksaisi koko ajan korjaamolla juosta.
No kyllä tolla saa jo ihan hyvän käytetyn auton.. Volkkarin tai volvonkin..

rrhtyr
Citroen C3.... tosin nämä tyyppiviat, jousi pamahtaa alas, startti moottori hajoo ja sähköviat kannattaa ottaa huomioon. Meillä on 2004 vuoden C3, ja hetikun takuu meni umpee nii etujousi pamahti!!!

Yhteistyössä