Mikä on kiva väri? Mä en oikein syty mustaan. Kaikki tuntuu nykyään haluavan mustan auton.Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Scoda, tai pääasia että on kivan värinen
Muuten hyvä, mutta farkuksi onnettoman pieni tavaratila. Lähtisikö VW Golf farmari tuolla rahalla?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kun ei kerran audia saa ehdottaa, niin volvo v50.
Mä en muun väristä huoliskaan!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mikä on kiva väri? Mä en oikein syty mustaan. Kaikki tuntuu nykyään haluavan mustan auton.Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Scoda, tai pääasia että on kivan värinen
Lähtis mut siinä farkuksi onnettoman pientä kaikki. Loistava ajettava ja muuten mukava, mut ahdas takapenkki.Alkuperäinen kirjoittaja gab:Muuten hyvä, mutta farkuksi onnettoman pieni tavaratila. Lähtisikö VW Golf farmari tuolla rahalla?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kun ei kerran audia saa ehdottaa, niin volvo v50.
Meidän pikku vw makso aika tavalla enemmän ku toi budjettiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Eihän tuolla rahalla kaksista uutta autoa saa. Jonku pikku wv, ehkä
Ei musta. Sinisessä on joissakin kiva sävy, esim. pösöllä kiinan sininen.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mikä on kiva väri? Mä en oikein syty mustaan. Kaikki tuntuu nykyään haluavan mustan auton.Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Scoda, tai pääasia että on kivan värinen
Onko se joku vuosikertakupla? Kyllä tolla rahalla ainakin golffi pitäisi irrota.Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Meidän pikku vw makso aika tavalla enemmän ku toi budjettiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Eihän tuolla rahalla kaksista uutta autoa saa. Jonku pikku wv, ehkä
Jonku peruskoneella olevan farkun varmaan saa tohon hintaan jo helposti.
Vai onko se Golf GTI tai joku muu amsisyndrooma autoAlkuperäinen kirjoittaja ap:Onko se joku vuosikertakupla? Kyllä tolla rahalla ainakin golffi pitäisi irrota.Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Meidän pikku vw makso aika tavalla enemmän ku toi budjettiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Eihän tuolla rahalla kaksista uutta autoa saa. Jonku pikku wv, ehkä
Jonku peruskoneella olevan farkun varmaan saa tohon hintaan jo helposti.