jos nyt saisit pojan mikä tulisi nimeksi?

  • Viestiketjun aloittaja nimi haussa :)
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja -s-:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Ehkä Karo...tai sitten ei :whistle:
Me kerran pidettiin pienille lapsille semmosta kerhoa ja odottettiin sinne uutta pienokaista saapuvaksi, jonka nimi oli Karo. Kaikki odotimme tyttölasta ja oltiin ihan pihalla kun tulikin poika :D Mut ehkä se johtu siitä että ryhmässämme oli yks Karoliina ja häntä sanottiin aina vaan Karoksi.
Mä taas oletin, että tyttäreni uusi eskarikaveri olisi poika. Tyttö puhuu jatkuvasti jostain Karosta. No, se olikin tyttö nimeltään Caro =)
 
Boogy
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja -s-:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Ehkä Karo...tai sitten ei :whistle:
Me kerran pidettiin pienille lapsille semmosta kerhoa ja odottettiin sinne uutta pienokaista saapuvaksi, jonka nimi oli Karo. Kaikki odotimme tyttölasta ja oltiin ihan pihalla kun tulikin poika :D Mut ehkä se johtu siitä että ryhmässämme oli yks Karoliina ja häntä sanottiin aina vaan Karoksi.
Mä taas oletin, että tyttäreni uusi eskarikaveri olisi poika. Tyttö puhuu jatkuvasti jostain Karosta. No, se olikin tyttö nimeltään Caro =)
Mä harkitsin tälle meitin vauvalle nimeksi Charon pojan nimi siis :D
 
Minä
I-ha-naa, kun ei kukaan ole vielä tullut haukkumaan toisten mieleisiä nimiä, vaan on vain lueteltu omia lemppareita! Vain yksi ihmettely (Teemu ) ja sekin asiallinen ja mielenkiinnosta esitetty.
 
voi juku
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja pp:
Miksi Teemu? Miksi tykkäät siitä? Ihmettelin kun vauvojen muskarissa oli 2 Teemua, en voi tajuta. Se on niin yleinen nimi ollut 70-90-luvut, etten tajua eikö siihen olla jo kyllästytty. BTW, veljeni 28v on myös Teemu.
niin, eihän sun sitä nimeä sun lapselle tarvii antaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja voi juku:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja pp:
Miksi Teemu? Miksi tykkäät siitä? Ihmettelin kun vauvojen muskarissa oli 2 Teemua, en voi tajuta. Se on niin yleinen nimi ollut 70-90-luvut, etten tajua eikö siihen olla jo kyllästytty. BTW, veljeni 28v on myös Teemu.
niin, eihän sun sitä nimeä sun lapselle tarvii antaa...
Kalle on myös yleinen, mutta se on niin makuasia mistä tykkää. ;)
 

Yhteistyössä