Garam Masala :p Olen tatuoitu jätkä!
cool mama 30.01.2012 #5 Tuohon lähigrillille menisin. Garam Masala pitää joskus testata, siellä on varmaan ihanat ruuat
Wolt 30.01.2012 #8 Johonki kiinalaiseen. Onks kokemuksia siitä entressen paikast mikä on makuunin lähellä?
"Olen tatuoitu jätkä!" 31.01.2012 #13 Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku: Näytä alkuperäinen viesti Kauppuri 5 Click to expand... Olen tatuoitu jätkä!
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku: Näytä alkuperäinen viesti Kauppuri 5 Click to expand... Olen tatuoitu jätkä!
"Olen tatuoitu jätkä!" 31.01.2012 #14 Alkuperäinen kirjoittaja cool mama: Näytä alkuperäinen viesti Tuohon lähigrillille menisin. Garam Masala pitää joskus testata, siellä on varmaan ihanat ruuat Click to expand... Olen tatuoitu jätkä!
Alkuperäinen kirjoittaja cool mama: Näytä alkuperäinen viesti Tuohon lähigrillille menisin. Garam Masala pitää joskus testata, siellä on varmaan ihanat ruuat Click to expand... Olen tatuoitu jätkä!
"xyz" 31.01.2012 #15 [QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";25560475]Garam Masala Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE] Indian cuisine on parempi.
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";25560475]Garam Masala Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE] Indian cuisine on parempi.
"vieras" 31.01.2012 #16 Johonkin kiinalaiseen, tekisi jotain tulista ja pähkinäisen makeaa kastiketta kasviksineen ja juuri oikeanlaisen riisin kanssa mieli.
Johonkin kiinalaiseen, tekisi jotain tulista ja pähkinäisen makeaa kastiketta kasviksineen ja juuri oikeanlaisen riisin kanssa mieli.
Sassykatti 31.01.2012 #18 Jostain syystä just nyt tekee aivan sikana mieli Amarillon fajitaksia habanero hot saucella siivitettynä
Jostain syystä just nyt tekee aivan sikana mieli Amarillon fajitaksia habanero hot saucella siivitettynä
"Olen tatuoitu jätkä!" 31.01.2012 #19 palaan aiheeseen sitten kun olen [QUOTE="xyz";25563387]Indian cuisine on parempi. [/QUOTE] Olen tatuoitu jätkä!
palaan aiheeseen sitten kun olen [QUOTE="xyz";25563387]Indian cuisine on parempi. [/QUOTE] Olen tatuoitu jätkä!
"Olen tatuoitu jätkä!" 31.01.2012 #20 [QUOTE="xyz";25563387]Indian cuisine on parempi. [/QUOTE] Olen tatuoitu jätkä!
l.love 31.01.2012 #25 Perseestä tälläiset ketjut. :< TULEE NÄLKÄÄÄ! Maruseki (Japanilainen) tai Nanda Devi (Intialainen). Molemmat passais ja Tampereelta löytyvät. Mahan tila ei ehkä riittäisi. Harmi että olen töissä. Julmuuuuuus.
Perseestä tälläiset ketjut. :< TULEE NÄLKÄÄÄ! Maruseki (Japanilainen) tai Nanda Devi (Intialainen). Molemmat passais ja Tampereelta löytyvät. Mahan tila ei ehkä riittäisi. Harmi että olen töissä. Julmuuuuuus.