Ok...mä voisin katsoa, onko mun leikkikaapissa jotain sopivaa leikkiveistäOlen vääntänyt niitä tässä leikissä terävällä veitsellä irti, miehen Leatherman on tähän tarkoitukseen hyvä. Tää on hauska leikki, ainakin vierestäkatsojien mielestä...
no et millään,leikkaamalla?Siis siinä leikissä.
Niin ja onneksi se pala siitä sormesta lähti vaan leikisti eikö niin?Sain mä...veitsellä.
Tosin mä sain samalla myös palan sormesta pois, mutta onneksi olin ennakoinut, enkä ottanut puukkoa käyttöön, vaan nimenomaan lasten ruokailuveitsen. Mutta näemmä sekin riitti tuhoamaan sormen.
Jep...mä taidan olla vähän joka asiassa yhtä hyvä, kuin kokkaamisessasä oot yhtä hyvä nepparin laittaja kuin kokkikin
Joo, ehdottomastiNiin ja onneksi se pala siitä sormesta lähti vaan leikisti eikö niin?
Ihailen asennettasiJep...mä taidan olla vähän joka asiassa yhtä hyvä, kuin kokkaamisessa
Kannattaa laittaa mies tekemään, syyhän ei ole sitten minun, eihän?Jos nyt leikitään että tuollaisista asioista mitään ymmärtäisin niin luultavasti saisit ison reiän siihen nepparin viereen teräaseella ja neppari pysyisin tiukasti edelleen kiinni kankaassa:saint:
Jos et kerro kelleen, niin ei se asenne oikeasti kovinkaan ihailtava ole. Mä olen tänään ommellessa suoltanut suustani varmaan kaikki kirosanat jotka osaan ja taisin ompelukoneelle yhden tappouhkauksenkin ladella :ashamed:Ihailen asennettasi
No arvaa vaan mietinkö, että näin siinä käy! Onneksi kyse siis vain edelleenkin oli leikistä, eli sain päättää miten leikin päätinJos nyt leikitään että tuollaisista asioista mitään ymmärtäisin niin luultavasti saisit ison reiän siihen nepparin viereen teräaseella ja neppari pysyisi tiukasti edelleen kiinni kankaassa:saint:
Laitas nyt kuva siitä bodysta.No arvaa vaan mietinkö, että näin siinä käy! Onneksi kyse siis vain edelleenkin oli leikistä, eli sain päättää miten leikin päätin
Jep.. Siis punaista tälläkin kertaa. =)Chef shoppaa, tuunaa ja keksii kaikkea kivaa pientä puuhaa
Kas tässä...skroppaa tuon postauksen alaosaa, niin näet kuvan valmiista bodystä.