K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kertoo, jos numero on tarpeeksi lähellä, mutta jos vaikka seuraava toimiv numero on 10 numeron päässä, ei verkkopankinenää kerro mikä on seuraava.
T: toinen lahopää
Joo, siis mies lukitsi verkkopankkitunnukset, kai silti kortti toimii esim kaupassa?Pikaisesti kirjoitettu yöllä tuo viesti
![]()
mä en koskan yliviivaa käytttyjä numeroita,. jos sen tekee o helppo esin varkaan tietää mitkä numerot on jo käytetty
mä en koskan yliviivaa käytttyjä numeroita,. jos sen tekee o helppo esin varkaan tietää mitkä numerot on jo käytetty
harvoin mullakaan ne mukana on, joskus otan kouluu jos on pakko, mutta yleensä ne ovat kirjoituspöydällä omassa purnukassaan....mä en kanna nettitunnuksia mukana, salasana on muistissa vain omassa pääkopassa..ja jos tänne joku murtautuisi ja veisi pankkitunnukset, niin ei siellä tilillä koskaan tuhansia euroja ole kuitenkaan..ja toisaalta danskebank:illa kone kertoo mikä numero tulee seuraavaksi eli ei ole mitenkään järjestyksessä listalla.
mä en kanna nettitunnuksia mukana, salasana on muistissa vain omassa pääkopassa..ja jos tänne joku murtautuisi ja veisi pankkitunnukset, niin ei siellä tilillä koskaan tuhansia euroja ole kuitenkaan..ja toisaalta danskebank:illa kone kertoo mikä numero tulee seuraavaksi eli ei ole mitenkään järjestyksessä listalla.