kortless
niin toimiiko silti automaatissa?
ps, en ikinä enää anna miehelleni tunnuksia lainaan.....
ps, en ikinä enää anna miehelleni tunnuksia lainaan.....
Olet siis mennyt verkkopankkiin yli kymmenen kertaa yliviivaamatta numeroita. Sitten sillä 11. kerralla syötät sen ensimmäisen yliviivaavattoman numeron?Kertoo, jos numero on tarpeeksi lähellä, mutta jos vaikka seuraava toimiv numero on 10 numeron päässä, ei verkkopankinenää kerro mikä on seuraava.
T: toinen lahopää
Kuten Kepsis tuolla jo totesi: nettipankkitunnukset ja pankkikortin käyttö ovat täysin toisistaan riippumattomia asioita. Jos itse tiliä ei ole suljettu, pankkikortin käyttäminen onnistuu ihan normaalisti. Eikä tiliä voi sulkea ilmoittamatta pankkiin, että tahtoo sulkea tilinsä.Joo, siis mies lukitsi verkkopankkitunnukset, kai silti kortti toimii esim kaupassa?Pikaisesti kirjoitettu yöllä tuo viesti
![]()
Sinulla on varmaankin siihen numerolappuun kirjoitettuna myös käyttäjätunnus?mä en koskan yliviivaa käytttyjä numeroita,. jos sen tekee o helppo esin varkaan tietää mitkä numerot on jo käytetty
mä en kanna nettitunnuksia mukana, salasana on muistissa vain omassa pääkopassa..ja jos tänne joku murtautuisi ja veisi pankkitunnukset, niin ei siellä tilillä koskaan tuhansia euroja ole kuitenkaan..ja toisaalta danskebank:illa kone kertoo mikä numero tulee seuraavaksi eli ei ole mitenkään järjestyksessä listalla.mä en koskan yliviivaa käytttyjä numeroita,. jos sen tekee o helppo esin varkaan tietää mitkä numerot on jo käytetty
harvoin mullakaan ne mukana on, joskus otan kouluu jos on pakko, mutta yleensä ne ovat kirjoituspöydällä omassa purnukassaan....mä en kanna nettitunnuksia mukana, salasana on muistissa vain omassa pääkopassa..ja jos tänne joku murtautuisi ja veisi pankkitunnukset, niin ei siellä tilillä koskaan tuhansia euroja ole kuitenkaan..ja toisaalta danskebank:illa kone kertoo mikä numero tulee seuraavaksi eli ei ole mitenkään järjestyksessä listalla.
Nordea onkin vissiin ainoa pankki, jossa on tuo aataminaikuinen yliviivaussysteemi käytössä. Käsittämätöntä nykyaikana.mä en kanna nettitunnuksia mukana, salasana on muistissa vain omassa pääkopassa..ja jos tänne joku murtautuisi ja veisi pankkitunnukset, niin ei siellä tilillä koskaan tuhansia euroja ole kuitenkaan..ja toisaalta danskebank:illa kone kertoo mikä numero tulee seuraavaksi eli ei ole mitenkään järjestyksessä listalla.