Jos naispuolinen ystäväsi kertoisi rakastuneen/ihastuneen sinuun...

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Mä olen kertonut naispuoliselle ystävälleni ihastuneeni häneen. Ei se vaikuttanut meidän kaverisuhteeseen mitenkään - asiasta puhuttiin muutamaan kertaan, ja sitten sovittiin, että ollaan vaan kavereita.
Jos joku mun naispuolinen kaverini tulisi nyt mulle sanomaan, että on muhun tykästynyt, niin kai mun reaktio riippuisi siitä kuka sen sanoisi. En kumminkaan usko, että asialla olisi vaikutusta kaverisuhteeseen, ellei tunne olisi molemminpuolinen.

Hankala tilanne, riippuisi aika paljon siitä ystävästäkin. Olen kuitenkin 100%sen hetero eli miten hän reagoisi siihen ettei saa vastakaikua tunteilleen. Jos hyväksyisi tilanteen niin uskoisin ystävyyden jatkuvan niinkuin ennenkin.

hmmmm
Ei minun puoleltani varmastikaan vaikuttaisi, jos ystävä vaan haluaisi jatkaa ihan pelkkinä ystävinä. Eri asia tietenkin kuka sen sanoisi ja nostattaisiko se sitten itsellä tunteita pintaan, mitä ei olisi tullut ajatelleeksi aikaisemmin.

"Vilukissa"
En mä uskoisi, että se vaikuttaisi siihen ystävyyteen millään tavalla. Ainakaan mun puolelta...itse asiassa se tuntuisi jopa melkoiselta kohteliaisuudeltakin :)...tietty sitten jos toisella ei pysy tuntemukset ikään kuin kasassa, vaan ihan puolihuolimattomat heitot saavat turhaan ilmaa siipien alle, niin...sittenhän se ois edessä himpun verran hankalampi tilanne ja keskustelun paikka...mutta niin kauan kuin ystävyys toimii ilman sen kummempiä sävytteitä, niin ok :).

Voihan se vaikuttaa, jos se ihastunut osapuoli ei pysty jatkamaan vain ystävinä. Jos taas molemmat on ihastuneita, voi seurauksena olla romanssi, ystävyyden jatkuminen tai välirikko.

Mutta siis ei olisi mulle mikään ongelma, jos ystävä munhun ihastuisi. :) Oli se ystävä sitten mies tai nainen.

"joy"
[QUOTE="...";24742128]riippus kuka sen sanos, mutta ei sillä mitää väliä olis.. kuhan se tajuais, että tuskin tuun tekemään mitään asian eteen, ku mulla on kumminkin lapsi ja mies :)[/QUOTE]

OT mut miten lapsi tuohon liittyy :D Mullakin on lapsi mutta kyl mä vaan yhden ystävän kanssa olisin oikein mielelläni :p

Mies on este jos parisuhde on yksiavioinen mutta toivottavasti lapsi ei ole kellekään este rakkaudelle...

Yhteistyössä