Jos naiselle ei kelpaa armeijan käymätön mies niin silloin naiselle ei kelpaa ilmeisesti ulkomaalainen mieskään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mies"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä minulle kelpasi. Armeijan käymätön mies. En minä sitä katsonut hänen kanssaan likapyykkikasoja yhteen lyödessä. Mies ja armeija eivät sopineet yhteen, koska mieheni mielestä häneltä pyydetään asioita, häntä ei käsketä. Hänelle ei myöskään kerrota miten asiat ovat, hän kertoo miten asiat ovat. On se vuosien mittaan hiukan tuo auktoriteettiongelma menettänyt kärkeään... hiukan. Meillä "pyydetään" paljon asioita toisiltamme. Hänellä oikeasti on ollut paha auktoriteettiongelma.

Ja miksei olisi kelvannut ulkomaalainenkin mies. Mies mikä mies, ihminen se on tärkein, ei kansallisuus, minulle tärkeintä ei ole edes sukupuoli.

Ulkomaalainen voi kelvata jos on muuttanut Suomeen vasta myöhemmällä iällä eikä minään teinipakolaisena. Armeijaa käymätön tuskin voisi käydä, sen verran periaatteellisena asiana tuota pidän. Ulkomaalaisenkin pitää olla käynyt armeija kotimaassaan jos ei kyse ole maasta jossa ei ole asepalvelusta.

En käsitä tätä armeijasta jauhamista. Eihän täällä puhuta jostain viemärinkorjaajistakaan? Noi hommat ei siviileille kuulu. Hoitakoot noi sotahommat keskenään ja piilossa. Mua ei kiinnosta miten viemäriä sörkitään, tai miten pyssyllä ammutaan.

Minulle kelepaa Suomi-poika ( mieluummin kuitenkin miehen ikään ehtinyt :D ) vaikka ei olisi inttiä käynyt, totaali kieltäytyjä kelepaa, sivari kelepaa ja intin käynyt kelepaa :D kaikki ruokainen.
Ilman rasismia: ulkomaalainen mies ei kelepaa, tahtoo suomalaisen miehen :D

Itse asiassa monet mamumiehet eivät ehä ole käyneet sitä perinteistä armeijaa mitä täällä mieletään, sielläpäin käydään oikeaa siis oikeaa sotaa. Ammutaan kovilla oikeita eläviä ihmisiä samalla kun itsekin on maalitauluna. Että eiköhän siinä ole ap:lle(mies vai nainen?) miestä joka ei koskaan ole käynyt armeijaa

[QUOTE="mies";25531823]Pitääkö naiset paikkaansa, että jos kuulut niihin naisiin, että et voisi seurustella armeijan käymättömän miehen kanssa, niin et kelpuuttaisi kumppaniksesi ulkomaalaista miestäkään? Meinaan, suurin osa ulkomaalaisista miehistä tuskin on käynyt armeijaa, koska armeija on harvoissa maissa pakollinen?

Jos mielestäsi armeijan käymätön mies ei ole mies niin ovatko ulkomaalaiset miehetkään mielestäsi miehiä?

Itse olen armeijan käynyt. Ihan huvikseni vain kyselen. :)[/QUOTE]

mieheni on käynyt suomessa armeijan, hänellä on kaksois kansalaisuus, armeija olisi ollut vaapaehtoinen mutta hän halusi sen käydä.:)

Minusta on tyhmää jo ennalta päättää, ettei voi koskaan ottaa tietyn piirteen omaavaa kumppania itselleen. Kyllä sen ymmärrän, ettei etusijalla ole kiikarissa vaikkapa kalju mies, mutta mitäpä sitte kun tällaiseen ihastuu? Jätetäänkö peli sikseen, kun on jo ennalta päätetty ettei kaljua miestä oteta?

Minusta on tyhmää jo ennalta päättää, ettei voi koskaan ottaa tietyn piirteen omaavaa kumppania itselleen. Kyllä sen ymmärrän, ettei etusijalla ole kiikarissa vaikkapa kalju mies, mutta mitäpä sitte kun tällaiseen ihastuu? Jätetäänkö peli sikseen, kun on jo ennalta päätetty ettei kaljua miestä oteta?

Kyllä, jos se on kynnyskysymys. Esim itse en todellakaan perusta parisuhdetta ihastumiseen vaan samanlaiseen arvomaailmaan. Armeijaa käymättömällä miehllä ei ole kanssani samanlainen arvomaailma.

Kyllä, jos se on kynnyskysymys. Esim itse en todellakaan perusta parisuhdetta ihastumiseen vaan samanlaiseen arvomaailmaan. Armeijaa käymättömällä miehllä ei ole kanssani samanlainen arvomaailma.
Nämä sivaripäätökset tehdään n 18 vuotiaina eikä silloin vielä välttämättä tiedä mitä haluaa. Olen kuullut monia siviilipalveluksen käyneitä, jotka iän karttuessa olisivat halunneet kuitenkin suorittaa asevelvollisuuden. Tyyppi voi siis olla ihan maanpuolustushenkinen vaikka ei olekaan asevelvollisuutta suorittanut. Sodan aikana sivareilla on omat tärkeät tehtävänsä esim lääkintä- ja hoitopuolella. Ei ole aina kyseessä ideologia.

Nämä sivaripäätökset tehdään n 18 vuotiaina eikä silloin vielä välttämättä tiedä mitä haluaa. Olen kuullut monia siviilipalveluksen käyneitä, jotka iän karttuessa olisivat halunneet kuitenkin suorittaa asevelvollisuuden. Tyyppi voi siis olla ihan maanpuolustushenkinen vaikka ei olekaan asevelvollisuutta suorittanut. Sodan aikana sivareilla on omat tärkeät tehtävänsä esim lääkintä- ja hoitopuolella. Ei ole aina kyseessä ideologia.
Sivarit eivät halua olla mukana missään toiminnassa joka tukee Suomen armeijaa, eli sivarit tekevät työtä Puten hyväksi.

Yhteistyössä