Jos näet kaupassa lihavan ihmisen ostavan nakkeja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nipsu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28297918]Että tunkeekohan tuo perseeseensä tuon hookoon sinisen tai sieraimiinsa nakinpalaset.[/QUOTE]
Tätä mä miettisin sen laihan kohdalla, että mitä se niillä oikein tekee, kun selvästi ei syökään.

Ai nytkö kukaan ei sit piittaakaan, aikasemmin monet on ilmoittaneet mulkoilevansa paheksuvasti ja supisevansa sekä rykivänsä ja köhivänsä samalla tönien puolisoaan ja katsovansa makkaran ostajaa päästä varpaisiin :laugh:

Välillä vilkuilen muiden ostoksia. Jos lihavalla on ostoksissa vain nakkeja ja muuta epäterveellistä, saatan hilppasen salaa mielessäni paheksua hetken aikaa. Ja oikeasti se on ihan pepusta, asia kun ei kuulu mulle pätkääkään ja jokainen ostakoon, mitä haluaa.

[QUOTE="vieras";28298016]Välillä vilkuilen muiden ostoksia. Jos lihavalla on ostoksissa vain nakkeja ja muuta epäterveellistä, saatan hilppasen salaa mielessäni paheksua hetken aikaa. Ja oikeasti se on ihan pepusta, asia kun ei kuulu mulle pätkääkään ja jokainen ostakoon, mitä haluaa.[/QUOTE]

Ja ajattele, oikeasti et edes tiedä ostaako se lihava itselleen niitä epäterveellisiä juttuja vai kenties jollekin muulle...

[QUOTE="nipsu";28298023]Ja ajattele, oikeasti et edes tiedä ostaako se lihava itselleen niitä epäterveellisiä juttuja vai kenties jollekin muulle...[/QUOTE]

Niin, ihan totta. Kuten sanoin, ihan pepusta mun ajatus.

Minä myönnän katselevani kassajonossa muiden ostoksia aikani kuluksi. Mietin usein, mitähän tuo noilla aineksilla tekee ja teen analyysia, onko ostoksilla oleva sinkku vai perheellinen, onko herkkupäivä vai onko kanssaostostelijalle ehkä tulossa treffit. Lihavien ihmisten ostosten kohdalla tulee usein mieleen epäterveellisten ostosten kohdalla, ettei ole ihme, että ylipainoa on kertynyt...

Totuutta ei voi tietää, kenelle ja mihin tarkoitukseen ostokset ovat oikeasti menossa, mutta oma toimintani on puhtaasti viihdettä ja ajanvietettä. Jonottaminen on perseestä!

No menen tietenkin nappaamaan makkarapaketin juosten suoraan sen kädestä, heitän sen takaisin hyllyyn ja sanon kovalla äänellä "kato nyt ittees läskimaha, jätä suosiolla se makkara hyllyyn". Sen jälkeen yleensä tönin ja työntelen sen ihmisen siitä matkoihinsa. Usein huutelen vielä perään että "minähän ne sun lihavuussairautesi maksan verorahojen muodossa". Sen jälkeen olen todella tyytyväinen itseeni.

Yhteistyössä