Jos naapuri lähettää lapsensa meidän perässä uimarannalle, kysymättä meiltä mitään, sen jälkeen kun me ollaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieraana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Maj";29947254]Mieheni olisi vienyt lapsen välittömästi kotiinsa. Hän olisi läksyttänyt äitiä, sanonut, ettei lapsi saa olla ilman vanhemman valvontaa uimarannalla. Hän olisi ottanut äidiltä vakuuttavan lupauksen, ettei tämä enää ikinä toimi näin.[/QUOTE]

Eli, eilenkin kun oltiin illalla rannalla, ja toi naapurin lapsi tuli sinne perässä, mun olis pitänyt noukkia omat lapset sieltä vedestä ja lähteä niiden kanssa takaisin kotiin saattamaan tuo lapsi kotiinsa, vaikka olin sanonut jo ihan suoraan, ettei meidän kanssa voi tulla...

Joo, jossain tilanteissa voisi toimia, mutta meillähän kusee kaikki aikataulut, jos jokaisella kerralla lähden palauttelemaan muiden lapsia kotiinsa.

Meillä oli iskä lauantaina 9 ja 12 vuotiaiden sekä isomman 12v kaverin kanssa uimassa. Meillä osaa nuorempikin uida hyvin sekä hyppii hyppytornista veteen.Siellä oli ollut yhtä aikaa ekaluokkalainen poika (meidän 9v tiesi millä luokalla on, kun on meidän lasta vuoden nuorempi) kaverinsa kanssa. Ekaluokkalaiset olivat hyppineet laiturilta matalaan kohtaan. Sitten tämä vieras poika oli mennyt hyppäämään hyppytornista ja lasten kertoman mukaan meinasi hukkua: / Oli kuulemma huitonut hirveästi, ei huutanut. Laiturilla (on aika lähellä hyppytornia) oli ollut joku mies. Hän oli käynyt nostamassa pojan ylös. Meidän nuorempi kertoi, että ekaluokkalaisella ei ollut valvojaa mukana: /

itse kirjoitin samasta aiheesta muutama kesä sitten ja palstalaisten mukaan minun kuului lasta vanhtia koksa kivahan se oli kun lminunkin lapsella oli seuraa ja samalla tuyolle naapurin penikalle olisi pitänyt tarjota jopa meidän eväätkin kun kehtasimme ne hänen edessään syödä.
Niin ja palstan mukaan oikeassa elämässä näin ei sitten kukaan toimi että olisi lapselleen sanonut jos näkee jonkun tutun rannalla niin sinne perään vaan kyllä he hoitaa, palstan mukaan tällaista ei tapahdu ja kirjoituksenikin oli kuulemma siksi provo.

Se kesä meni todella piloille kun ei naapurin penikka uskonut ettei hän tule meidän kanssamme ja minä en häntä siellä vahdi ja hänen äidilleen kun koetin asiasta puhua ei hän halunnut kommunikoida tuohon mitään ja sama meno jatkui koko kesän, jos vaan näki meidän menevän rannalle hän juoksi perään.
Lopulta oli pakko alkaa menemään autolla aivan eri rantaan kun ei oikeasti jaksanut tuota persetakiaista jota palstan mukaan ei oikeasti ollut.

itse kirjoitin samasta aiheesta muutama kesä sitten ja palstalaisten mukaan minun kuului lasta vanhtia koksa kivahan se oli kun lminunkin lapsella oli seuraa ja samalla tuyolle naapurin penikalle olisi pitänyt tarjota jopa meidän eväätkin kun kehtasimme ne hänen edessään syödä.
Niin ja palstan mukaan oikeassa elämässä näin ei sitten kukaan toimi että olisi lapselleen sanonut jos näkee jonkun tutun rannalla niin sinne perään vaan kyllä he hoitaa, palstan mukaan tällaista ei tapahdu ja kirjoituksenikin oli kuulemma siksi provo.

Se kesä meni todella piloille kun ei naapurin penikka uskonut ettei hän tule meidän kanssamme ja minä en häntä siellä vahdi ja hänen äidilleen kun koetin asiasta puhua ei hän halunnut kommunikoida tuohon mitään ja sama meno jatkui koko kesän, jos vaan näki meidän menevän rannalle hän juoksi perään.
Lopulta oli pakko alkaa menemään autolla aivan eri rantaan kun ei oikeasti jaksanut tuota persetakiaista jota palstan mukaan ei oikeasti ollut.

Voi niitä aivopieruja mitä palsta neuvookin...hohoijaa mitä sontaa.

Yhteistyössä