?
mä 06.02.2008 #3 siellä kirpparilla minne mä vien on semmonen pyssy millä ammutaan hintalaput kiinni niinkuin kaupoissa oleviinkin vaatteisiin.
siellä kirpparilla minne mä vien on semmonen pyssy millä ammutaan hintalaput kiinni niinkuin kaupoissa oleviinkin vaatteisiin.
XXS 06.02.2008 #4 Nitojalla vaatteen niskalappuihin tai sitten sillä hintalappukoneella, joita monilta kirppareilta saa lainaksi.
Nitojalla vaatteen niskalappuihin tai sitten sillä hintalappukoneella, joita monilta kirppareilta saa lainaksi.
vieras 06.02.2008 #6 Nuppineulat on inhottavia, kun pistelee sormiin ja ei välttämättä pysy hyvin. Sittenpä jää vaate ostamatta, kun ei oo hintaa. Oon nähnyt paljon, et on nitojalla laitettu vaatteen koko/pesulappuun. Tuo ei tietysti onnistu ihan kaikkeen.
Nuppineulat on inhottavia, kun pistelee sormiin ja ei välttämättä pysy hyvin. Sittenpä jää vaate ostamatta, kun ei oo hintaa. Oon nähnyt paljon, et on nitojalla laitettu vaatteen koko/pesulappuun. Tuo ei tietysti onnistu ihan kaikkeen.
mie- 06.02.2008 #7 Onhan ne nuppineulat aika alkeellinen menetelmä, mutta niin meiän kirpparil on. Jotkut on nähny vaivaa ja ommellu sen lapun kii, ite en viittis.
Onhan ne nuppineulat aika alkeellinen menetelmä, mutta niin meiän kirpparil on. Jotkut on nähny vaivaa ja ommellu sen lapun kii, ite en viittis.
vieras 06.02.2008 #8 Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiru: mellä ne hintalaput on tarroja.. Click to expand... muutaman kerran paljastunut yllätys niiden alta, niillä kun on hyvä peittää reiät ja tahrat
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiru: mellä ne hintalaput on tarroja.. Click to expand... muutaman kerran paljastunut yllätys niiden alta, niillä kun on hyvä peittää reiät ja tahrat
vieras 06.02.2008 #9 Maalarinteippiin kirjoitan hinnan ja se tuotteeseen kiinni. Meidän kirppiksellä nuppineulat on kielletty.
Maalarinteippiin kirjoitan hinnan ja se tuotteeseen kiinni. Meidän kirppiksellä nuppineulat on kielletty.