Jos MV lakkautetaan poliisin vaatimuksesta, menee viimeinenkin usko poliisiin ja muuhunkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja jos sieltä karsitaan pois varastettu materiaali, niin paljonko sivuille jää julkaistavaa? Kun karsitaan pois rasitinen paska ja kunnianloukkaukset, niin jääkö sivuille mitään mikä nykyisiä lukijoita kiinnostaa?

Mitä materiaalia pidät varastettuna? Kaikki nettisivustot lainaavat muita, kunhan lähde mainitaan. Sivuilla on mm erittäin nerokasta kritiikkiä, joka kiinnostaa, sekä tietoa sellaisista asioista, mitkä pimitetään muualla. Eniten kiinnostaa omien turhautuneiden tunteiden tulkkaus. Se on balsamia haavoille, jota mamutus aiheuttaa jatkuvasti mediassa, joka on olevinaan puolueetonta.

Jos laissa on kirjoitettu, että Ylen tehtävä on tukea monikulttuurisuutta, niin kuinka puolueettomasti Yle tällöin voi suhtautua monikulttuurisuuteen ja sen tuomiin ongelmiin?

Mitä materiaalia pidät varastettuna? Kaikki nettisivustot lainaavat muita, kunhan lähde mainitaan. Sivuilla on mm erittäin nerokasta kritiikkiä, joka kiinnostaa, sekä tietoa sellaisista asioista, mitkä pimitetään muualla. Eniten kiinnostaa omien turhautuneiden tunteiden tulkkaus. Se on balsamia haavoille, jota mamutus aiheuttaa jatkuvasti mediassa, joka on olevinaan puolueetonta.

Osasit pukea hyvin myös minun ajatukseni sanoiksi.

Sitaattioikeus on yksi asia.
Milloin lehdet lainaavat toistensa tekstiä ne tekevät sen sitaattioikeuden puitteissa. Tai kaksi lehteä voi ostaa saman artikkelin vaikkapa STT:lta
Mutta jokainen, lyhytkin kirjoitelma on tekijänoikeuden suojaama. Tämäkin.
Jokaisen valokuvan tekijänoikeudet ovat kuvan ottajalla.
Jolloin kysymys kuuluu, että monenko julkaisemansa kuvan Janitskin on itse ottanut, tai kukaan hänen vakiokirjoittajistaan?
Jos ei, niin onko hän hankkinut luvat?
Jos ei, niin kyseessä on tekijänoikeusrikos. Tai rikkomus.

MV lehti on täyttä paskaa, joutaa lopettaa. Eihän sitä enää kukaan järkevä enää edes lue.
Toimii magneettimedian alla, ja heidän eräs "fakta" on, että esim mitään holokaustia ei edes ollut. Jessus mitä toopeja!

Sillähän ei ole mitään merkitystä onko MV mielestäsi paskaa vaiko ei.
Sen toiminnan rajoittaminen on sananvapuden vastaista.

Onko sinulla muuten todisteet holokaustista?

Milloin lehdet lainaavat toistensa tekstiä ne tekevät sen sitaattioikeuden puitteissa. Tai kaksi lehteä voi ostaa saman artikkelin vaikkapa STT:lta
Jolloin kysymys kuuluu, että monenko julkaisemansa kuvan Janitskin on itse ottanut, tai kukaan hänen vakiokirjoittajistaan?

Olen nähnyt aikaisemmin miltei vastaavan kirjoituksen netissä, olet siis ilmeisesti rikkonut tekijänoikeuksia?
Tuo käyttämäsi profiilikuvakaan ei ole sinun ottamasi joten olet varastanut sen luvatta käyttöösi.

Näin... sinustakin tuli rikollinen.

No, sen saa joku päättää onko noita rikottu. Kuviakin käytetään yleisesti ympäri nettiä, kun alkuperä on mainittu. Eikä tuollaisten juttujen perusteella ei yleensä länsimaissa mitään suljeta!

Ja mitä tulee rasistisyytöksiin, niin mielestäni pilakuvat ja sarkastiset kirjoitukset on hyväksyttävä, tai ollaan mahmutien tiellä, jolloin mahmutista ei saa piirtää kuvaa, tai piirtäjä on muisto enää vain.

Mietipä esim. seiska-lehteä, jonka salakuvaajat vahingoittavat jatkuvasti yksittäisiä ihmisiä ja toiminta on saanut vain jatkua ja jatkua.

Koskeeko nämä samat säännöt myös blogistia nimeltä Sakari Timonen alias uuninpankkopoika.
Vai saako hän suvakkina julkaista kenen tahansa tekstiä ja kuvia miten huvittaa... sillä näin hän tekee.
Miksei häntä jahdata?

Olen nähnyt aikaisemmin miltei vastaavan kirjoituksen netissä, olet siis ilmeisesti rikkonut tekijänoikeuksia?
Tuo käyttämäsi profiilikuvakaan ei ole sinun ottamasi joten olet varastanut sen luvatta käyttöösi.

Näin... sinustakin tuli rikollinen.
Kyseinen kirjoitus on ihan omani.
Profiilikuvan suhteen olet oikeassa. Tosin en saa enkä pyri saamaan sen käyttämisellä minkäänlaista taloudellista hyötyä, mutta minulla ei sen käyttämiseen ole minkäänlaisia oikeuksia.
Olenkin paatunut rikollinen.

Kyseinen kirjoitus on ihan omani.
Profiilikuvan suhteen olet oikeassa. Tosin en saa enkä pyri saamaan sen käyttämisellä minkäänlaista taloudellista hyötyä, mutta minulla ei sen käyttämiseen ole minkäänlaisia oikeuksia.
Olenkin paatunut rikollinen.

Olen kyllä nähnyt ihan vastaavan kirjoituksen joten kyllä sinä ehkä loukkaat jonkun tekijänoikeuksia. Siihen päälle tuo luvaton kuvankäyttö niin olet ihan yhtä rikollinen kuin Ilja.

Osaatko sanoa miksi juuri MV:tä jahdataan näiden seikkojen takia vaikka näin toimii suunnilleen kaikki muutkin jotka mitään julkaisevat.

Siellä MV:ssä on muuten ilmoitettu jos teksti/kuva on lainattua ja lähdeviite on kerrottu.
Taitaa tuo taloudellinen hyöty olla Iljallakin melko vähäistä kun joutuu muilla busineksilla rahoittamaan MV:n julkaisua.
Suvakithan ottivat MV mainostajiin yhteyttä ja uhkailivat kunnes he luopuivat mainoksistaan kyseisessä julkaisussa.
Reilu peli ja sananvapaus kunniassa.

Mielummin lakkautetaan yle,hs,IL,IS,AL ja kaikki muut roskalehdet ja samalla koko suomen eduskunta,siellä ne aidot rikolliset ovat,mulla olisi tuota köyttäkin,siitä riittää kaikille noille valehtelijoille kantasuomalaisten kansanmurhaajille.

Täältä löytyi hyvä kommentti. http://mvlehti.net/2016/07/28/hennalan-lakanamiestapauksen-farssi-jatkuu-nyt-tutkinnassa-poliisit/

Miten etenee tutkimus YLE:n journalistin ottamasta, lakanamies-valokuvasta, joka monine eri tasoineen ansaitsee Pulizer-palkinnon:

1) YLEn journalisti onnistui ikuistamaan ihmeen: valkoiseen viittaan pukeutuneelle suomalasimiehelle ilmestyi suomenlippu käteen, vaikka tiedetään, että mies ei tällaista omistanut eikä kantanut mukanaan.

2) YLEn journalisti onnistunut taltioimaan Lahden Perussuomalaisten kunnanvaltuutetun inkarnaation kuvaan, vaikka tiedetään että mies oli todistettavasti kuvanottohetkellä toisaalla.

3) YLEn journalisti on onnistunut vangitsemaan kuvaansa todisteen kolmannen ulottuvuuden olemassaolosta: keskellä metsäistä kasarmialuetta lymyää kuvassa näkyvä valaistu olohuone.

Tämä mystinen kuvajournalismin ihme ansaitsee tulla ehdolle kaikissa vaativimmissa kuvausalan kilpailussa ritirinnan maailman merkittävimpien sotakuvaajien otosten kanssa.

En kannata mv sivuston lopettamista. Pitäähän idiootillakin olla ihmisoikeus kohdata jossain muita idiootteja. Siinä heille sopiva kohtaamispaikka. Pysyvät poissa muiden tieltä.

MV lehti on täyttä paskaa, joutaa lopettaa. Eihän sitä enää kukaan järkevä enää edes lue.
Toimii magneettimedian alla, ja heidän eräs "fakta" on, että esim mitään holokaustia ei edes ollut. Jessus mitä toopeja!

6a010535ce1cf6970c012875616848970c-pi

Yhteistyössä