Jos mun mielestä tähän pikkukolmioon mahtuu 6-7 henkeä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kovajänis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
No tuonne mahtuu ainakin yhdeksän.:D Meillä nimittän viisi neliötä pienempi ja meitä on 2+7. :)

Juu, kun kaikki aina sanoo että miten te mahdutte, mut eipä meillä 2+4 ole tässäkään ollut valittamista, ajateltu että 2+5 sopisi vielä hyvin.
Mut kun muutetaan tästä isompaan ihan terveyssyistä niin meillähän jää suorastaan ylitilaa :D

Miten te olette jakaneet huoneet ja nukkumapaikat?

Meillä 3 makkaria joista 2 lapsilla...kohta lapsia 3 enkä mä kyllä saa enempää lapsia tänne mahtumaan millään, vaikka toisaalta vielä yksi lapsi (tai kaksi) saattais olla aika ihana asia :)

Alkuperäinen kirjoittaja chef:

Meillä 3 makkaria joista 2 lapsilla...kohta lapsia 3 enkä mä kyllä saa enempää lapsia tänne mahtumaan millään, vaikka toisaalta vielä yksi lapsi (tai kaksi) saattais olla aika ihana asia :)

Silloin kun kolmas alkoi nukkua itsekseen, sai oman huoneen, kaksi isompaa muksua olivat jo aikoja jakaneet huoneen, me vanhemmat jaettiin olkkari huoneenjakajalla ja nukuttiin siellä. Sit kun nelonen oli tulossa, siirrettiin kolmonen isompien huoneeseen raskauden loppuvaiheessa, nyt on siis 3 lasta yhdessä makkarissa ja me vanhemmat toisessa vauvan kanssa. Hyvin mahduttu ja kaikille sopinut järjestely.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:

Ja pitääkö kaikilla lapsilla olla oma huone?
Tosin taitaa sun tilanteessas olla vaikea laittaa jakamaan jos ollut aina oma huone..mutta meillä helppoa kun ei ole omaa huonetta koskaan ollutkaan. Sopu sijaa antaa ja lähentää sisaruksiakin jakaa huone :D

Yhteistyössä