Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja paskaa puhuu ap:
Alkuperäinen kirjoittaja paskaa puhuu ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nii:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Ja kyllä jokainen lapsikin ansaitsee kesäloman, ihan kuin aikuisetkin.
Älä! NIinkö???? Miks vitussa sun lapsi ansaitsee koko kesän kesäloman, mut mun vaan sen mitä on lomaa??? mistä se johtuu??
mun lapsella ei ollut 3 vuoteen yhtään lomaa kun opiskelin ja kesät olin töissä. Talvella sain toimeentulotukea, mutta vuokran jälkeen jäi käteen n. 400e. Onneksi on kohta 2 lasta, tulot nousee n.500e! Mutta silti, VAIN äippärahan ansiosta mulle jää tonni vuokran jälkeen..ei todellakaan jäisi toimeentulotuki rajalla joten....
niin, ja pari vuotta sitten tein tosiaan niitä 16h päiviä, jotka lapsi OLI HOIDOSSA! Tällä työnteolla oon tienannut hyvät äippärahat jotka saan nyt. Mutta ihmetten mitä ap on tehnyt muuta kuin opiskellut ja maannut kotona..ja nostanut sossun rahaa.
Säälin sun lapsias. Mieluummin mä käyn sossusta opiskelujen aikana hakemassa rahani, kuin pitäisin lapsia 16h päivässä hoidossa. Täällä ei edes saa pitää niin kauan. Tulivatko lapses sentään lopuiksi 8 tunniksi kotiin nukkumaan?
AI NIIN, tarkennus, opiskelujen ajan tein paska hommia kesät, jotta pärjättäisiin eikä tarvisi käydä sossussa. Valmistumisen jälkeen sain vakipaikan unelmatyöpaikasta, jossa oli tehtävä joskus pitkää päivää, toki vapaita annettiin vastaavasti kun siihen oli mahdollisuus. Silloin lapsilla oli lomat, kun minulla oli PALKALLINEN kesäloma, ansaittu sellainen.
Tunnen montakin jotka rahansa saavat sossusta, ja enemmän säälin näitä ihmisinä..voisin sanoa että jo ulkonäöstä ja hetken puhuttua huomaa että miksi koskaan ei töitä tule saamaan..joten sossu on ehkä hyvä olla olemassa ihan näitä ihmisiä varten. kuka heidät muuten elättäisi.