Jos mulla on klamydia, niin onko se sitten kaikilla joitten kans olen viime aikoina maannu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Skank Idiot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Skank Idiot

Vieras
En nyt tarkoita, että olisin mikään maailman suurin vosu...

Jos mulla on klamydia ja hoidan sen, onko tämä sotku sillä selvä? Pitääkö mun käskeä nuo miehetki tutkittavaksi? Vai voisinko jotenki sitte omista lääkkeistä livauttaa miehille niin ettei ne huomaa? :whistle:

Kaikkien mahdollisen tartunnan saaneiden pitää hakeutua itse lääkäriin, jotta saavat lääkkeet. Jos jaat omistas, tuskin kukaan paranee kun ei saa oikeeta määrää lääkkeitä.

Kyllä on kaikille mahdollisille partnereille kerrottava ja heidän mentävä lääkäriin. tai voit tietenkin itse kertoa omalle lääkärillesi ja hän kirjoittaam yös miehille reseptit, jotka sinä ostat ja viet heille vain lääkepurkit. Lääke on ehdottomasti syötävä loppuun lääkärin määrämänä annoksena. Klamydia on sairaus, joka hoitamattomana tekee ainakin naisesta hedelmättömän. Jos tulehdus etenee munatorviin, ne tukkeutuvat ja munasolu ei sitten enää pääse kohtuun.

Alkuperäinen kirjoittaja kääk:
Kyllä on kaikille mahdollisille partnereille kerrottava ja heidän mentävä lääkäriin. tai voit tietenkin itse kertoa omalle lääkärillesi ja hän kirjoittaam yös miehille reseptit, jotka sinä ostat ja viet heille vain lääkepurkit. Lääke on ehdottomasti syötävä loppuun lääkärin määrämänä annoksena. Klamydia on sairaus, joka hoitamattomana tekee ainakin naisesta hedelmättömän. Jos tulehdus etenee munatorviin, ne tukkeutuvat ja munasolu ei sitten enää pääse kohtuun.

Ja käske miestesi kertoa kaikille partnereilleen, heidänkin pitää päästä hoitoon!

Alkuperäinen kirjoittaja kääk:

Ja lääkäri kirjottelee kavereille reseptejä no huh huh...Ensinnäkin testit otetaa eka ku lääkkeitä ruvetaa jakelee....

Yhteistyössä