Jos mulla olisi rahaa,ostaisin...

Mä tarvisin oikeesti talvitakin ja -kengät. Niin ja uudet farkut, kun ainoat sopivat repes tänään |O ! Eteisestä puuttuu peili ja makuuhuoneesta verhot, digiboxikin on jotenki hajalla kun kaikki näkyy mustavalkoisena...
 
jos olis rahaa..
tarvisin ainakin uudet housut ja paidan,en ole vuoteen saanut uusia vaatteita. :( Kotiin tarvisin joulukoristeita, maton, uuden parisängyn, tauluja, uudet verhot....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
...itselleni sängyn ja petauspatjan, lapsille sängyt. Lampun olohuoneeseen, tietokonepöydän ja television ja televisioluvan.
Pari viherkasvia, vesikauhan saunaan, suihkuverhon ja suihkuverhotangon ja kylpyhuoneenmaton. Ja luudan millä saisi lakaistua lumet oven edestä.

Ja jouloulahjoja.

Haaveilla saa, eikös vaan. =)

Kaikki muutkin siis, olkaa hyvät!
Kuule, mulla on tyylikäs melkein uus tietokonepöytä, jonka antaisin mielelllän pois. Ihan lahjaksi. Sellainen lasin + metallin yhdistelmä. Kelpaisko? Voit laittaa viestiä osoitteeseen terasmami@yahoo.com. Voin heittää sen pk-seudulle.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Eikö teillä ole telvisiota?? Sänkyjä??

Miehen luona kyllä on, muttei minun.

(patjat toki löytyy ja niillä pärjää)
No, voi hertsijumala sentään. Eikö sossukaan auta tai mikään??
Ei kai se sossu yksineläjälle mitään isoja hässäköitä kustanna. Lapsethan asuvat isällä ja ap muutti yksin asumaan. Etkö sinä vasta ollu Ruusa töissä, Nokialla vai miten se oli? Miksi et tilistä ostanu?
 
Töissä olin ja tilistä ehdin maksaa auton ja pesukoneen käsirahat ja ostaa monta muutakin tarpeellista juttua, ennen kuin sain siirtyä työttömien kirjoihin. =)

Ikävä puoli tossa on kyllä se, että autolainanlyhennys napsahtaa tililtä kuukausittain ja pesukoneestakin on kolmesataa vielä maksamatta, eli, tuota, hmmh... :xmas:
 
työäiti
mulla on ihan eri luokan toiveet. Jos olisi rahaa, niin laittaisin taloon lisäeristeet. Pari talvea sitten koettu 14 astetta olohuoneessa vaikka pumppu pyörii täysillä ja takkaakin oli lämmitetty, oli herättävä kokemus
 
Alkuperäinen kirjoittaja työäiti:
mulla on ihan eri luokan toiveet. Jos olisi rahaa, niin laittaisin taloon lisäeristeet. Pari talvea sitten koettu 14 astetta olohuoneessa vaikka pumppu pyörii täysillä ja takkaakin oli lämmitetty, oli herättävä kokemus

Meilläkin (tai siis miehellä) on rempattu taloa ja eristetty ja vaikka mitän, mutta yhä on hieman vilakka alakerrassa talvisaikaan...

Toi olisi fiksu investointi, säästäisi kivasti energiakuluissa.
 
heippa
Voi voi. :( Oikeasti tahtoisin vaikka ruusalle noita meidän vanhoja antaakin, jos sulle vaan kelpais, mutta sen verran kaukana asut, ettei taida kannattaa.

Meiltä löytys vähän kaikkea tuota ylimääräisenä (ei mitenkään huonokuntoisena, mulla vaan on fiksaatio uusia lamppuja, kylppärinmattoja yms. jatkuvasti :ashamed: ) varastossa tilaa viemässä. Paitsi löylykauhaa ei enää ole, kun toinen meni just rikki. Ja suihkuverhonkin taisin just nakata roskiin, kun kyllästyin sitä säilyttelemään (ei ole enää tarvetta, sitä kyllä ei kovin paljon oltu vielä käytettykään, kun muutettiin).

Mitä mä ostaisin (ostan :snotty: ) seuraavaksi: keittiönpöydän ja uudet sohvat. Eka tosin tuon keittiönpöydän ja sitä ennen pitää laittaa vauvan huone loppuun ja ostaa sitteri yms. :)
 

Yhteistyössä