Jos mulla olisi rahaa,ostaisin...

...itselleni sängyn ja petauspatjan, lapsille sängyt. Lampun olohuoneeseen, tietokonepöydän ja television ja televisioluvan.
Pari viherkasvia, vesikauhan saunaan, suihkuverhon ja suihkuverhotangon ja kylpyhuoneenmaton. Ja luudan millä saisi lakaistua lumet oven edestä.

Ja jouloulahjoja.

Haaveilla saa, eikös vaan. =)

Kaikki muutkin siis, olkaa hyvät!
 
Täältä saat tulla hakemaan pois yhden vuodesohvan. Yksi entinen olohuoneen lamppu on tarpeeton. Tietokonepöydäksi jos kelpaa mintuvihreeksi maalattu vanha pöytä. Löyöykauhakin saattaa löytyä tarpeettomana. Ja ehkä jonkun pienen toiveen lahjaksikin voisin toteuttaa.
 
Emiilia lamppu kelpaa, pöytäkin kelpaisi vaan ei taida mahtua autoon, vuodesohva ei mahdu kämppään, mun on pakko saada se kolmikerroksinen sänky...

(Ja tulen kernaasti kylään joku päivä koulun jälkeen kun kerran siinä melkein vieressä olen, kunhan toi "lukujärjestys" selviää. *kutsuu itsensä röyhkeänä*)
 
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
...itselleni sängyn ja petauspatjan, lapsille sängyt. Lampun olohuoneeseen, tietokonepöydän ja television ja televisioluvan.
Pari viherkasvia, vesikauhan saunaan, suihkuverhon ja suihkuverhotangon ja kylpyhuoneenmaton. Ja luudan millä saisi lakaistua lumet oven edestä.

Ja jouloulahjoja.

Haaveilla saa, eikös vaan. =)

Kaikki muutkin siis, olkaa hyvät!
Itselleni talvitakin, talvikengät ja vaatteita, lapsille kunnolliset patjat ja sängyt, koulupöytiä tuoleja, mattoja verhoja ja paljon joululahjoja lapsilleni.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Haluatko että kaikki on uutta? Vai huolitko käytettynä? Mulla olis ilmaseksi 140 levee parisänky osina, lasten jatkettava sänky, tuuletinvalaisin ...

Ongelma on siinä, että lapsille on jo patjat (kokoa 90X200 ja mulle kokoa 120X200) Muuten kyllä kelpaisi, kiitos! =)

(ja siitä tulikin mieleen etten vieläkään ole käynyt kurkkimassa kierrätyskeskuksessa :ashamed: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Haluatko että kaikki on uutta? Vai huolitko käytettynä? Mulla olis ilmaseksi 140 levee parisänky osina, lasten jatkettava sänky, tuuletinvalaisin ...

Ongelma on siinä, että lapsille on jo patjat (kokoa 90X200 ja mulle kokoa 120X200) Muuten kyllä kelpaisi, kiitos! =)

(ja siitä tulikin mieleen etten vieläkään ole käynyt kurkkimassa kierrätyskeskuksessa :ashamed: )

Joo, no ei noi sitten sulle käy... mut joku muu jos haluaa niin saa tulla hakemaan!!!! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Emiilia lamppu kelpaa, pöytäkin kelpaisi vaan ei taida mahtua autoon, vuodesohva ei mahdu kämppään, mun on pakko saada se kolmikerroksinen sänky...

(Ja tulen kernaasti kylään joku päivä koulun jälkeen kun kerran siinä melkein vieressä olen, kunhan toi "lukujärjestys" selviää. *kutsuu itsensä röyhkeänä*)
Juu tänne vaan. Ja peräkärryt kyllä järjestyy. Olis tuolla tarpeeton ruohonleikkurikin... B) Ihan siis jos tota autotallia lähetään tyhjentää....
 
Maaria
Mä haluaisin uudet lamput lastenhuoneisiin, uudet verhot keittiöön ja poikalapselle uuden päiväpeiton.

Ja haluaisin hajottaa meidän eteisestä yhden seinän ja ostaa ison säilytyskalustehässäkän :)
 

Yhteistyössä