Jos mulla olisi erittäin mustasukkainen mies, tai tämä olisi Salkkarit..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Professional Griefer
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Professional Griefer

Vieras
.. olisi varmaan jo ero vireillä. Pyykkikassistamme nimittäin löytyi tuntematon miesten sukka :O Sellainen musta, johon oli kirjailtu "perjantai" (a.k.a lasten sukka aikuisille..)
Ei tosiaan ole siis mun, eikä oman ukon. On ilmeisesti kulkeutunut taloyhtiön pesukoneesta tai kuivausrummusta.
Mies vielä asuu toisella paikkakunnalla osan viikkoa ja ollaan siis paljon itseksemme, joten tässähän ois ollu oikein hyvät draaman ainekset kasassa. Mutta ei, mies vaan teoriani kuultuaan tokaisi "ahaa, no heitän sit roskiin".

Ois kyllä ollu jo itsestänikin kuumottavaa, jos pyykkiin olis ilmestynyt tuntemattomat boxerit tai miehen pyykkivuorolla naisten alkkarit :confused:

Onko joku saanut hullunmustasukkasen miehen/naisensa kanssa täntyyppisistä jutuista riitaa aikaseksi? Tai jostain muusta vastaavasta, johon teillä ei oikeasti ole mitään järkevää selitystä, mutta tilanne on antanut oivan alustan draamalle?

Viihdyttäkää kipeää :snotty:

Meiltä löytyi kerran hien/pahanhajuisen naisen hajuvedeltä/deodorantilta tuoksuva naisten urheilu t-paita. Siis tosi pahanhajuinen paita eteisen lattialla. En usko, että kukaan nainen olisi meillä tullut sellainen kammottava paita päällä ja vielä kamalan hikisen lenkin jälkeen ja mies olisi huolinut hänet niin kamalan hajuisena, että en edes epäillyt että mies olisi pettänyt :D Ja vielä nainen lähtenyt ilman paitaa kotiin....kesällä.

Luulen, että joku on vahingossa nostanut paidan lattialta meidän rattaisiin kun ollaan oltu kylässä jossain tai päinvastoin ollut meillä ja tiputtanut urheilupaitansa.

Vai oliskohan sittenkin mies pettänyt pahanhajuisen naisen kanssa? :D Olleet yhdessä lenkillä. Salkkaridraamaa :D...tosi outoa kyllä tällaiset jutut.

Kerran silloinen poikaystäväni oli luonani yökylässä ja kun menimme nukkumaan niin mies "löysi" sängystäni muka jonkun miehen t-paidan. Ei meinannut millään uskoa että se oli minun yöpaitani, jonka olin saanut äidiltäni. :D Siinä jonkin aikaa aiheesta väänsimme kunnes hän uskoi.

Mulla on muuten muutama miesten villapaita kaapissa, oon ostanu kirpparilta just tällasia syys/talvi flunssakohtauksia varten. Seurustelun alussa mies kyllä kovasti kyseli, et onks ne varmasti mun eikä exän, jos jostain syystä haluaisin säilytellä niitä kaapissani.. No totta, onhan ne jonkun toisen miehen vanhat, mutta mulle tuntemattomien sellaisten :D

Uusimmat

Yhteistyössä