...ottaako sen tuplana seuraavan pillerin kanssa? Eli vuorokauden myöhässä. Vai onko se sitten jo ihan se ja sama siinä vaiheessa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja harmis:Jos unohtaa kolmena tai neljänä päivänä peräkkäin ottaa pillerin, täytyy ottaa ne kaikki kerralla heti kun vain muistaa... Näin on yksi lähihoitaja kuulemma tehnyt... =O
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hae jälkiehkäisy jos ihan hirveästi mietityttää ja sitten jatkan entiseen malliin.
Itse en tosiaan ole tullut vaikka useampikin kertoja on unohtunut välistä.. ja nytkin jäi niin, että otin perjantaisen vasta la aamulla ja sitten taas normaalisti.. ja kyllä sitä itsekin on touihunnut peittojen alla.. enkä silti usko paksuksi pamahtavani.. jos vielä yhtään seuaat kiertoa ja tiedät missä mennään, niin..
Alkuperäinen kirjoittaja öö:Alkuperäinen kirjoittaja harmis:Jos unohtaa kolmena tai neljänä päivänä peräkkäin ottaa pillerin, täytyy ottaa ne kaikki kerralla heti kun vain muistaa... Näin on yksi lähihoitaja kuulemma tehnyt... =O
Ei. todellakaan. se hormonitaso nousee ihan pilviin hetkessä ja hetkeksi, mutta mitään hyötyä siitä ei ole. joten niin ei kannata eikä tarvitse eikä pidä tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Minipillerit ovat perseestä |O . Ne pitää ottaa joka päivä ja samaan aikaan. Jo yli 2h heitto ja ehkäisytehosta ei ole takuita. Ja sitten pitää käyttää kondomia 14 päivää. Tällaiset ohjeet olivat ainakin minun pillerieni tuoteselosteessa. En jaksanut popsia pillereitä vuottakaan kun koko ajan unohdin ottaa pillerin oikeaan aikaan ja kaiken lisäksi ne aiheuttivat välivuotoja.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Minipillerit ovat perseestä |O . Ne pitää ottaa joka päivä ja samaan aikaan. Jo yli 2h heitto ja ehkäisytehosta ei ole takuita. Ja sitten pitää käyttää kondomia 14 päivää. Tällaiset ohjeet olivat ainakin minun pillerieni tuoteselosteessa. En jaksanut popsia pillereitä vuottakaan kun koko ajan unohdin ottaa pillerin oikeaan aikaan ja kaiken lisäksi ne aiheuttivat välivuotoja.
Alkuperäinen kirjoittaja cingcing:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Minipillerit ovat perseestä |O . Ne pitää ottaa joka päivä ja samaan aikaan. Jo yli 2h heitto ja ehkäisytehosta ei ole takuita. Ja sitten pitää käyttää kondomia 14 päivää. Tällaiset ohjeet olivat ainakin minun pillerieni tuoteselosteessa. En jaksanut popsia pillereitä vuottakaan kun koko ajan unohdin ottaa pillerin oikeaan aikaan ja kaiken lisäksi ne aiheuttivat välivuotoja.
Mitä pillereitä olet käyttäny? mulla lukee, että 12 tunnin tarkkuudella ja 7 päivää kortsua..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hae jälkiehkäisy jos ihan hirveästi mietityttää ja sitten jatkan entiseen malliin.
Itse en tosiaan ole tullut vaikka useampikin kertoja on unohtunut välistä.. ja nytkin jäi niin, että otin perjantaisen vasta la aamulla ja sitten taas normaalisti.. ja kyllä sitä itsekin on touihunnut peittojen alla.. enkä silti usko paksuksi pamahtavani.. jos vielä yhtään seuaat kiertoa ja tiedät missä mennään, niin..
Mä en tiedä kierrostani mitään, se on heittäny ihan häränpyllyä näiden pillereiden aikana... Oon syönyt nyt joku...4kk ja rapiat. Välillä tuli menkat vähän väliä, ja nyt viimeisillä oli 1,5kk väliä. Ei niistä tiiä.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:No niin mullakin.
Mut ei noissa oo ohjeita, et mitä jos yks jää kokonaan. Et jos menee yli ton 12 tunnin, niin...sit ei oteta lainkaan?
Alkuperäinen kirjoittaja samainen vieras edeleen:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hae jälkiehkäisy jos ihan hirveästi mietityttää ja sitten jatkan entiseen malliin.
Mä en tiedä kierrostani mitään, se on heittäny ihan häränpyllyä näiden pillereiden aikana... Oon syönyt nyt joku...4kk ja rapiat. Välillä tuli menkat vähän väliä, ja nyt viimeisillä oli 1,5kk väliä. Ei niistä tiiä.
No juu, ihan sama täälläkin ja tosiaan pillereitä olen popsinut vähän miten kuten.. Että en usko, että paksuksi pamahdat, mutta jos nyt niin jostain kumman syystä kävisi, niin ei saa tulla hirttämään mua!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cingcing:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Minipillerit ovat perseestä |O . Ne pitää ottaa joka päivä ja samaan aikaan. Jo yli 2h heitto ja ehkäisytehosta ei ole takuita. Ja sitten pitää käyttää kondomia 14 päivää. Tällaiset ohjeet olivat ainakin minun pillerieni tuoteselosteessa. En jaksanut popsia pillereitä vuottakaan kun koko ajan unohdin ottaa pillerin oikeaan aikaan ja kaiken lisäksi ne aiheuttivat välivuotoja.
Mitä pillereitä olet käyttäny? mulla lukee, että 12 tunnin tarkkuudella ja 7 päivää kortsua..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cingcing:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:No niin mullakin.
Mut ei noissa oo ohjeita, et mitä jos yks jää kokonaan. Et jos menee yli ton 12 tunnin, niin...sit ei oteta lainkaan?
Mä en ole sit ottanu sitä lainkaan.. enkä ole tullu raskaaksi, vaikka se muuten onkin helposti käyny..
Muuten, unohdin vastata sulle.. kaveri on ennakkoluulonen, eikä ota rattaita.. ja mä alotan huomenna työt ja olen elokuun alkuun asti.. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja cingcing:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Minipillerit ovat perseestä |O . Ne pitää ottaa joka päivä ja samaan aikaan. Jo yli 2h heitto ja ehkäisytehosta ei ole takuita. Ja sitten pitää käyttää kondomia 14 päivää. Tällaiset ohjeet olivat ainakin minun pillerieni tuoteselosteessa. En jaksanut popsia pillereitä vuottakaan kun koko ajan unohdin ottaa pillerin oikeaan aikaan ja kaiken lisäksi ne aiheuttivat välivuotoja.
Joo, huomasin just ja korjasin. En muista pillerien nimeä, mutta Cerazette se ei ainakaan ollut. Kaveri söi niitä ja minulla oli eri merkkiset.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Voisit ehkä laittaa mulle meseosoittees, jos sulta löytyy?
Alkuperäinen kirjoittaja cingcing:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Voisit ehkä laittaa mulle meseosoittees, jos sulta löytyy?
Laitettu =)