V
vierailija
Vieras
Tolkun ihmiset ovat juuri se suuri enemmistö, joita suvakit nimittelevät rasisteiksi ja natseiksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Älä muita siitä syyttele, että itse olet hysteerinen urpo.
Oma ongelma, jos jää himaansa mökkiytyyn ja kuvittelee, ettei ulkona tosiaan voi kulkea.
Jos täällä Helsingissä alkaisi rikosten perusteella valitsemaan, lähteekö kotoa ulos vai ei, niin eipä olisi koskaan voinut juuri liikuskella.
Et lähde tapaamaan ystäviäsi, koska kaupungissanne on raiskattu joku??
Hitto, miten nössöltä hysteerikolta kuulostat.
Elä elämääsi ja vähennä somea sekä uutisia, kun selkeästi imet liikaa vaikutteita ja menetät todellisuudentajusi.
Täällä suunnalla taas on maahanmuuttaja yrittäjillä tiukat oltavat: eräässäkin farkkukaupassa myynti laskenut 60% viime syksyn aikana, yrittäjä on lähi-idästä kotoisin mutta itsensä elättävä ja yhteiskuntaan sopeutunut.
Sulla on aika outo ajatuksenjuoksu jos luulet, että yksikään raiskattu nainen toivoo samaa kohtaloa kenellekään toiselle.
Eniten toivon ettei kukaan luottaisi siihen hulluun vain siksi, että se olevinaan suojelee naisia tuolla partioidessa kun todellinen agenda on päästä tappelemaan maahanmuuttajien kanssa. Päästään pipi ei hetkessä parane.
Minä olen lapsesta asti katsonut tarkasti, missä liikun pimeällä, ja välttänyt liikkumasta yksin. Olen aina pitänyt suomalaisia naiveina ja hyväuskoisina, kun eivät tajua varoa vaarallisia paikkoja. Sanoisin, että viime aikoina suomalaisille naisille on tullut lisää ymmärrystä, ja he ovat alkaneet toimia järkevämmin. Maailma itsessään ei ole muuttunut miksikään, mutta joidenkin ihmisten silmät ovat auenneet tajuamaan, että itseäänkin kannattaa suojella, eikä noin vain suin päin juosta vaarallisiin paikkoihin vaarallisina aikoina. Koska vaarallisia ne ovat ennenkin olleet, mutta sitä vain ei ole aiemmin ymmärretty.
Itse olen liian vanha noiden joukkoahdistelijoiden makuun... onneksi. En myöskään liiku kaupungissa sellaisiin aikoihin, jolloin kadut on melko tyhjiä.
Eräs sukulaistyttöni joutuu kulkemaan työnsä puolesta aamuhämärissä, myöhään illalla tai yöllä. Ei ole yhden käden sormissa laskettavissa miten usein sitä on lähdetty seuraamaan ym. Hän ainakin kokee, että parin vuoden takaiseen verrattuna tilanne on merkittävästi pahempi.
Rajoja ei voida laittaa kiinni, mutta kuinka palautusta turvallisiin maihin voitaisiin nopeuttaa?
Kuinka byrokratiaa voitaisiin pienentää niin, että turvapaikanhakija pääsisi heti tekemään jotain järjellistä? Voisiko kaikille työikäisille tehdä opinto-ohjaajan kanssa työllistymissuunnitelma, johon kuuluisi joko opiskelun aloitus tai 6 kk työelämään tutustuminen?
Tolkun ihmiset ovat juuri se suuri enemmistö, joita suvakit nimittelevät rasisteiksi ja natseiksi.
Samaa mieltä.
Mä en ymmärrä, mitä hemmettiä ihmiset nössöilee ja luovuttaa?!
Naiset ja lapset kulkekoon tasan siellä missä aina ennenkin, ja jos joku/jotkut yrittää sen estää, niin häiriköijät raivattava pois, eikä naisia ja lapsia.
Tietenkin.
No, jos kaikki (tai edes suurinosa) toimii kuten minä eikä nössöile, ulkona liikkuu paljon porukkaa, eli siellä on turvallisempaa.
Mitä isompi joukko jää himaan nyhveröimään, sitä turvattomampaa ulkona on ja sitä enemmän SAIRAAT TYYPIT SAAVAT JALANSIJAA.
Ei asioita hoideta niin, että laitetaan pää pensaaseen, vaan pelko pitää kohdata ja mennä sen läpi.
eipäs.
lueppas teksti uudestaan, siinä mainitaan eräs hyvin tärkeä pointti:
Tolkun ihminen osaa keskustella kriittisesti maahanmuuttopolitiikasta, mutta hänelle kriittisyys ei tarkoita sitä, että osaa keksiä mahdollisimman paljon ulkomaalaistaustaisia halventavia nimityksiä. Tolkun ihminen on asiallinen, perustelee näkemyksensä ja kunnioittaa toisia.
Samaa mieltä.
Mä en ymmärrä, mitä hemmettiä ihmiset nössöilee ja luovuttaa?!
Naiset ja lapset kulkekoon tasan siellä missä aina ennenkin, ja jos joku/jotkut yrittää sen estää, niin häiriköijät raivattava pois, eikä naisia ja lapsia.
Tietenkin.
Niin eli tarkoittaa juurikin suurta maahanmuuttokriittistä enemmistöä.
En nyt ehkä kuitenkaan asettaisi omia lapsiani, tai ketään nuoria tyttöjä, hoitamaan tuota miinanraivaajan hommaa. Ei toki kannata hysteerisenä jäädä kotiin pelkäämään, mutta toisten tunteman (ja ihan realistisenkin) pelon vähättely ei myöskään ole järkevää.No, jos kaikki (tai edes suurinosa) toimii kuten minä eikä nössöile, ulkona liikkuu paljon porukkaa, eli siellä on turvallisempaa.
Mitä isompi joukko jää himaan nyhveröimään, sitä turvattomampaa ulkona on ja sitä enemmän SAIRAAT TYYPIT SAAVAT JALANSIJAA.
Ei asioita hoideta niin, että laitetaan pää pensaaseen, vaan pelko pitää kohdata ja mennä sen läpi.
En mä nyt tiedä onko tuo ihan asiallinen tapa puhua ihmiselle, jota pelottaa. Toisia voi jotkut asiat ahdistaa enemmän eikä siitä syystä kannata alkaa nimittelemään.
Omasta mielestäni on varsin surullista, että moni kokee olonsa noinkin uhatuksi.
Uutena vuotena oli valtavasti porukkaa liikkeellä, mutta ei se tehnyt naisten oloa siellä yhtään sen turvallisemmaksi. Lopputuloksena ennätysmäärä ahdisteluja ja raiskauksia.
Lähettäisitkö sinä oman tyttäresi kulkemaan yksin harrastukseensa iltapimeällä alueen läpi, jossa tiedät asuvan joukkoraiskaajaporukan? Ehkä sinä voisit oman lapsesi uhrata muslimisaation alttarille, mutta minä en sitä aio tehdä.
En nyt ehkä kuitenkaan asettaisi omia lapsiani, tai ketään nuoria tyttöjä, hoitamaan tuota miinanraivaajan hommaa. Ei toki kannata hysteerisenä jäädä kotiin pelkäämään, mutta toisten tunteman (ja ihan realistisenkin) pelon vähättely ei myöskään ole järkevää.
Tietääkseni ei ollut kyse lapsista?
Itse ainakin puhuin aikuisista. Ja ulos tarvitaan tietysti molempia sukupuolia, muulloinkin kuin räkäkännissä baarista tullessaan.
Sun mielestä tolkun ihminen on sellainen joka osaa keksiä mahdollisimman paljon suomalaisia halventavia nimityksiä?eipäs.
lueppas teksti uudestaan, siinä mainitaan eräs hyvin tärkeä pointti:
Tolkun ihminen osaa keskustella kriittisesti maahanmuuttopolitiikasta, mutta hänelle kriittisyys ei tarkoita sitä, että osaa keksiä mahdollisimman paljon ulkomaalaistaustaisia halventavia nimityksiä. Tolkun ihminen on asiallinen, perustelee näkemyksensä ja kunnioittaa toisia.
En tiedä, että täällä missään asuisi joukkoraiskaajaporukkaa.
Ilmeisesti Helsinki on harvinaisen turvallinen paikka Suomessa?
Mutta jos nyt joku ihan akuutti uhka olisi, että lähistöllä olisi raiskattu pikkulapsi ulkona ollessaan, niin tuskin päästäisin ulos ennen kuin tekijä(t) on saatu kiinni.
Et ymmärtänyt minun pointtia. On fiksumpaa kiertää ne alueet, kun mennä suoraan suden luolaan.Minusta siinä ei ole mitään fiksua, että naiset ja lapset joutuvat rajoittamaan liikkumista nykyään, kun ennenkään ei ole tarvinnut. Ajassa mennään nyt kovaa vauhtia taaksepäin.