Jos mies tiiraa netissä

Lipton^
Alkuperäinen kirjoittaja Pretty:
Katsoin sitten sivuhistorian- onhan tuo saatanan kutale availlut linkkejä, joissa hymyilee vaaleita naisia kaikissa! Siis useita erilaisia, erinäköisiä kuin minä.. tätä on tapahtunut kolme kertaa muutaman viikon aikana!!!!!

Eikö tuo jo kieli jostain :'( :'(
Kysy ukoltas???
 
mun yli ei kävellä
kyllä mä kysyin totta kait suoraan,hermostu totaalisesti ja vaik nätisti kysyin,sen jälkee roikuttiin mun jalassa ja rukoiltiin et en tiedä mikä muhun meni plaa plaa. jos ei salattavaa ni olis reilusti kertonu,oli vaa tän kerran unohtanu pyyhkiä sivu historian. täytyy myöntää et sain nautintoa kun ex näki mut uuden komean miehen kainalossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:
Alkuperäinen kirjoittaja Pretty:
Katsoin sitten sivuhistorian- onhan tuo saatanan kutale availlut linkkejä, joissa hymyilee vaaleita naisia kaikissa! Siis useita erilaisia, erinäköisiä kuin minä.. tätä on tapahtunut kolme kertaa muutaman viikon aikana!!!!!

Eikö tuo jo kieli jostain :'( :'(
Kysy ukoltas???
En anna sitä iloa!

Jos käy ilmi, että on tuota harrastanut, niin eihän tässä ole kuin yksi vaihtoehto.

Kyselemään, tivaamaan ja ruikuttamaan en ala.
 
Lipton^
Mitä ihmeen iloa mies siitä saisi, että kysyisit suoraan? Naurettavampaa tuo on, että stalkataan.. Tivaamista ja ruikuttamista ei ole se, että kysyy 'sievästi' sivuista? Ja miten tiedät varmuudella, jos et kysy?
 
mun yli ei kävellä
odota kotona sivut auki ja kysy löysikö etsimänsä ja sen jälkee toivota hyvää loppu elämää. parempi et tietää mistä jäi kiinni. jos sä alat kuunteleen sen koottuja selityksiä ni tekee sen takuulla uudestaan mut huolehtii va ettei jää kii toistamiseen. toivottavasti arvostat itteäs ja etit paremman.
 
ann
Alkuperäinen kirjoittaja Pretty:
Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:
Alkuperäinen kirjoittaja Pretty:
Katsoin sitten sivuhistorian- onhan tuo saatanan kutale availlut linkkejä, joissa hymyilee vaaleita naisia kaikissa! Siis useita erilaisia, erinäköisiä kuin minä.. tätä on tapahtunut kolme kertaa muutaman viikon aikana!!!!!

Eikö tuo jo kieli jostain :'( :'(
Kysy ukoltas???
En anna sitä iloa!

Jos käy ilmi, että on tuota harrastanut, niin eihän tässä ole kuin yksi vaihtoehto.

Kyselemään, tivaamaan ja ruikuttamaan en ala.
Ihan tosissasiko eroaisi tuosta vaan selvittämättä asiaa? Älä hyvä nainen nyt kiukulla etene..
 
hohhoijaa
No jos parisuhde on tuota luokkaa, ettei asioista voi ollenkaan puhua, vaan eroratkaisukin tehdään pelkästään omien johtopäätösten perusteella toista osapuolta kuulematta ja asiaa selvittämättä, ni ei sit muuta ku välittömästi pillit pussiin. P.ska suhdehan toi muutenkin tuntuu sit olevan.
 
ann
Mutta eihän yksikään parisuhde kestäisi, jos kumpikin tekis omia johtopäätökiään toisen tekemisistä tahoillaan, eikä selvittäisi mitään! Joskus sitä pääsee itsekseen ihan väärään lopputulokseen oman historiansa ja pelkojensa takia. Ei kai sitä yksin voi ratkaista kahden ihmisen suhdetta? Ja sen oman ylpeyden kanssa on yksinäistä istua kotona.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:
Paras tapa on selvittää kysymällä. Olisin helisemässä ukon kans, jos hän rupeais epäileen mun sivuja.. Ircistä kun monesti nappaa linkkejä auki ja aina ei tiedä mitä vastaan tulee :D Onpahan joskus tullut goatse-aiheinen joulukortti esille..
Sama juttu :)
Ah, toinenki truu irccaaja =).
Juu :D
 
daa
kuka sanoo et jää yksin..voi luoja. olkaa te muut luusereita ja antakaa miesten pettää. kannattaa kysyä suoraa mut jos näyttää et selityksen makua ni kamat kassiin vaan. ja miks se olius availlu useampia linkkejä jos olis viaton,huh huh
 
siis mitä pahaa on kattoo jonkun akan kuvia???? onneks mun ukko ei heittäny mua pihallle kun katsoin rihannan alastonkuvia, ja viellä moneen otteeseen :D ja olempa käyny treffi palstoilla ihan vaan huvikseen, ja kaverin ilmotusta seuraamassa =) uu kamalaaaaaaaaaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
ootko varma ettet ole lepakko,,hah ja ap.n juttu on eri ku sulla,mut mene va haaveilleen toisista akoista ääliö
en vaan tiirailin sitä yhdn vedon takia, mikä oli kamujen kanssa pystyssä, ja sillee, ja mitenkä nyt on niiin eri, mies on jättäny kaiken koneeseen, ei poistellu, tyhjentäny historiaa, ja näin, eikö kadullakaan saa vilkaista kenenkään perään,?
 
Lipton^
Alkuperäinen kirjoittaja daa:
kuka sanoo et jää yksin..voi luoja. olkaa te muut luusereita ja antakaa miesten pettää. kannattaa kysyä suoraa mut jos näyttää et selityksen makua ni kamat kassiin vaan. ja miks se olius availlu useampia linkkejä jos olis viaton,huh huh
Petänkö minä siis miestäni, koska olen urleja aukaissut ircin kautta? Todella ahdistavaa, jos kysyminenkin merkitsee miehelle jotain 'voittoa'. Kyllä rohkeutta pitää olla ja kysyä ukolta suoraan.
Ja kun puhun ircistä, nii en tarkoita teinien galtsua..
 

Yhteistyössä