B
Borkku
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Sano että saa " tulla" kunhan "tulee" sun kuvan päälle eikä kenenkään muun![]()
Jäk sä sekotat nyt mun kuviot
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Sano että saa " tulla" kunhan "tulee" sun kuvan päälle eikä kenenkään muun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LLL:Tottahan toki. Sit joskus otatte sen 'aamun'kin itsellenne. Nauti edes loppuilta/yö![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja LLL:Tottahan toki. Sit joskus otatte sen 'aamun'kin itsellenne. Nauti edes loppuilta/yö![]()
ollaan kyl otettu se aamuki![]()
Mut toi neiti ei kuulu tähän juttuun ainaka vielä ku tää on vaan sellanen aikuisten juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja LLL:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja LLL:Tottahan toki. Sit joskus otatte sen 'aamun'kin itsellenne. Nauti edes loppuilta/yö![]()
Mut toi neiti ei kuulu tähän juttuun ainaka vielä ku tää on vaan sellanen aikuisten juttu.
Tottahan toki teijän oma juttu.Meinasin, et nyt otat itsellesi ilta/yöjumpan ja ukko pihalle ennen tytön heräämistä
Nautihan välillä
Alkuperäinen kirjoittaja LLL:Ja taidat myös hieman 'makustella' asialla, kun on jääny häiritseen (meinaan, kun toit asian julki täällä )![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja LLL:Tottahan toki. Sit joskus otatte sen 'aamun'kin itsellenne. Nauti edes loppuilta/yö![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Vastaisin, että ei. Ei mitään panosäätöjä lapsen ollessa kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Vastaisin, että ei. Ei mitään panosäätöjä lapsen ollessa kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja amidala:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Vastaisin, että ei. Ei mitään panosäätöjä lapsen ollessa kotona.
No voi jeesus!
Ei kai ne nyt sen lapsen vieressä panemassa ookkaan!?
Kai sitä aikuinen ihminen osaa seksiä harrastaa ilman että lapsen uni häiriintyy!
Borkku; Jos siltä tuntuu, niin miksei. Mutta jos tuntuu kurjalta sit "salamyhkäillä" niin ehkä toisella kertaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja keke:Neiti ja neiti, kas kun ei äipän oma prinsessa. Jos kakara herää, seksi on ollu liian äänekästä. Jos mua panettas ja mies kiinnostas, ni senkun.
Alkuperäinen kirjoittaja LLL:Mun ulosanti on taas olematontamua ei ymmäretä, ei edes väärin
Meinasin,et jos häiritsee, niin ottakee ilta.
Oon täällä taas pöllyissäni, nii en osaa kirjoittaa, mitä tarkoitan
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja amidala:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Vastaisin, että ei. Ei mitään panosäätöjä lapsen ollessa kotona.
No voi jeesus!
Kai sitä aikuinen ihminen osaa seksiä harrastaa ilman että lapsen uni häiriintyy!
Borkku; Jos siltä tuntuu, niin miksei. Mutta jos tuntuu kurjalta sit "salamyhkäillä" niin ehkä toisella kertaa![]()
No kyse olikin MUN periaatteesta ja siitä kuin mä toimin. Mä en ala kotiin vetämään jotakin panosäätöjä lapsen ollessa kotona vaikka panettaisi aivan prkeleesti. Kun lapsi on kotona, niin silloin olen ennenkaikkea hänen äitinsä eikä sinne kotiin vedetä mitään ylimääräisiä ihmisiä. On eri asia jos kyse on seurustelusta eikä vain panosuhteesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja amidala:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Vastaisin, että ei. Ei mitään panosäätöjä lapsen ollessa kotona.
No voi jeesus!
No kyse olikin MUN periaatteesta ja siitä kuin mä toimin. Mä en ala kotiin vetämään jotakin panosäätöjä lapsen ollessa kotona vaikka panettaisi aivan prkeleesti. Kun lapsi on kotona, niin silloin olen ennenkaikkea hänen äitinsä eikä sinne kotiin vedetä mitään ylimääräisiä ihmisiä. On eri asia jos kyse on seurustelusta eikä vain panosuhteesta.
Näinhän se on mullaki
Alkuperäinen kirjoittaja keke:Neiti on hyvä vaan. Tuskin se äijä sua kattelee, ku neiti sitä ja neiti tätä.
Alkuperäinen kirjoittaja keke:Neiti on hyvä vaan. Tuskin se äijä sua kattelee, ku neiti sitä ja neiti tätä.