Jos mies sanoo miettineensä.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"meitä, elämää ja tulevaisuutta" - mitä hän oikein on pohtinut? Suhteen jatkamista vai suhteen lopettamista?

Kun tämä hlö. on sellainen etten oikein itse rohkene suoraan hältä mitään kysyä. En tiedä mistä johtuu?

No kukaan muu ei pysty kertomaan, mitä mies on ajatellut, mutta tulevaisuutta tuollaisella suhteella jossa ei puhura ei ole.
Tämä.
Jos haluatte olla yhdessä, niin opetelkaa puhumaan toisillenne.
Ja miten ihmeessä sä olet ollut tuossa tilanteessa, jossa toinen tekee tuollaisen avauksen - ootko sä vaan kohautellut olkapäitäs ja todennu "aha" ja keskustelu on siihen tyrehtynyt?

Aamulla laitoin miehelle viestin, että huomenet. Mies tuumi takaisin - pitkästä aikaa - huomenta rakas. Sitten hän kirjoitti, että on miettinyt asioita. Kysyin, että mitä olet miettinyt? Siihen mies vastasi, että "meitä, elämää ja tulevaisuutta". Jatkoin, että kerro lisää? Ei ole vielä vastausta tullut. Tiedän, että itse kullakin on töissä kiireensä.

Vaan kyllä itsellekin tulee epäilys siitä onko toinen miettinyt suhteen lopettamista. Vaikka pitkästä aikaa käyttikin sanaa "rakas".

Aamulla laitoin miehelle viestin, että huomenet. Mies tuumi takaisin - pitkästä aikaa - huomenta rakas. Sitten hän kirjoitti, että on miettinyt asioita. Kysyin, että mitä olet miettinyt? Siihen mies vastasi, että "meitä, elämää ja tulevaisuutta". Jatkoin, että kerro lisää? Ei ole vielä vastausta tullut. Tiedän, että itse kullakin on töissä kiireensä.

Vaan kyllä itsellekin tulee epäilys siitä onko toinen miettinyt suhteen lopettamista. Vaikka pitkästä aikaa käyttikin sanaa "rakas".
Oletko 16-vuotias? Luuletko tosissasi, että nettifoorumilla voidaan päästä kyseisen miehen pään sisään ja tulkita hänen ajatuksiaan oikein?

Jos olet aikuinen ihminen, niin keskustelet miehen kanssa ja kysyt suoraan asiat mitkä askarruttavat mieltä. Jos tämä tällainen nettispekulointi on tapasi toimia aina kun mies ei vastaa tekstailuihisi tarpeeksi rivakasti tai vastaus ei ole riittävän selkeä, niin en ennusta suhteellesi valoista tulevaisuutta.

Tänään päätin, että kerta ei avoimesti puhu mitä hän on miettinyt. Niin laitoin itse viestiä. Kysyin asiallisesti muutamasta asiasta ja sanoin että mieti rauhassa, vastaa sitten. Ei ole vastannut. Joten luulen, että juttu oli nyt tässä.

Muutamia vaatteita minulla on vielä miehen luona. Ei ole vielä noistakaan sanonut, että tule hakemaan pois.

Voin kertoa esimerkin.. Tutustuin yhteen mieheen, viestiteltiin tosi tiuhaan ja tavattiinkin sekä nähtiin usein ohimennen. Tuli yhtäkkiä taukoa jottei mies vastannutkaan viesteihin, kysyin suoraan mikä mättää -> kertoo olevan töissä niin kiirettä. Viimeisimmän tapaamisen jälkeen, ei vastauksia viesteihin taaskaan. Kysyin suoraan missä mennään. Kertoo miettineen asioita,jottei meistä tule mitään ja sanoo heipat. Ohimennen olen kuullut jotta hän oli suhteessa kun muutamasti tapailtu ( sanoi olevansa sinkku useamman vuoden kun tavattiin..). Totesin tämän jälkeen miehen olevan täysi sika:mad: