Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jep,mutta meillä se menisi juuri noin,koska ensimmäinen lapsi syntynyt ehkäsystä huolimatta,ja jos toisenkin kerran sattuisi vahinko käymään minun ehkäsystä huolimatta ei se minulle olisi maailmanloppu mut joa mies ei enään haluaisi,olisi se hänen vastullaan eli piuhat poikki,koska minä en olis valmis tekemään aborttia jos vahinko kävisi.
Mun mielestäni toi piuhat poikki on aika rankka vaatimus. Entäpä jos nainen haluaisi vaikka ne 3 lasta, miehelle riittää olemassa olevat 2 ja mies menee laittamaan piuhat poikki. Muutamaa vuotta myöhemmin mies tuleekin toisiin ajatuksiin, että olisi se kolmas oikeastaan sittenkin kiva. Onko se vaimo silloin tyytyväinen siihen, että mies joutui pistämään piuhat poikki vai kaduttaisikohan naista, että sen kolmannen olisi sittenkin voinut saada, jos....
Mulle on ollut aina selvää, että 2 lasta haluan ja ne 2 lasta mulla on. Siitä huolimatta en ole käynyt laittamassa piuhoja poikki, sillä olen ajatellut, että en voi tietää elämääni niin pitkälle eteenpäin, ettenkö sittenkin jonain päivänä haluaisi sitä kolmatta. Noh, en ole halunnut ja nyt olen jo liian vanha, mutta en halua tehdä elämässäni sellaisia peruuttamattomia päätöksiä, joita saattaisin tulevaisuudessa katkerasti katua.