jos mies kysyis parin kuukauden seurustelun jälkeen

  • Viestiketjun aloittaja minä äidiksi?
  • Ensimmäinen viesti
minä äidiksi?
että tehdäänkö lapsi niin mitä vastaisit? noin kysy multa mies eilen ja nyt asia pyörii mun mieles koko ajan. kyllähän mä haluun lapsen mut näin pian!? :eek: tekis mieli vain antaa mennä ja olla ilman ehkäsyy ja kattoo kuinka käy
 
Ei missään olosuhteissa. En menis naimisiinkaan alle vuoden yhdessä asumista, siinä vasta paljastuu todellinen luonne. Ja aviosta pääsee halutessaan pois, lapsenteko on paljon isompi juttu.
 
MÄ olen niin perse eellä puuhun-tyyppi että tekisin lapsen :ashamed:. Mutta jos järkevästi ajatellaan niin ei kannata noin äkkiä. Se voi toki toimiakin, tai sitten voitte todeta jo ennen lapsen syntymää että ette sovikaan lainkaan yhteen. Pari kuukautta nyt seurustelee onnellisesti vaikka aidanseipään kanssa, eikä toisen puutteita tai elämänkumppaniksi sopimattomuutta huomaa ensihuuman aikana.
 
vieras
jaa-a. me oltiin yhdes kolme viikkoa kunnes alettii yrittää lasta ja edellee yhdes viidettä vuotta ja naimisiin menossa. en silti suosittele tuota. enkä osaa selittää miksi me niin teimme.. jotenkin ( klise, tiedän ) sen vaan TIESI että juttu toimii.että ihminen on oikea.
 
Vieras
No en todellakaan. Pari kuukautta on tosi lyhyt aika vielä seurustelussa eikä sillon voi millään vielä toista tuntea niin, että voisi luottaa siihen että yhdessä halutaan olla ja pysyä...sellanen tunne mun mielestä pitäisi kyllä olla ennen kuin niin suuren päätöksen tekee, että lasta yrittää.
 

Yhteistyössä