Jos mies haluaa uuden vauvan, nainen välttämättä ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kovajänis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kovajänis

Aktiivinen jäsen
29.11.2006
9 532
3
36
Niin mites sitten mennään eteenpäin?
Kun meillä on AINA ollut niin, että mies tahtoo suurperhettä ja minä taas mennyt miehen mukana ajatellen että juu kyllä se mulle passaa ja aikoinaan kun yhdessä alettiin olla, sovittiin peräti 10 lapsesta, mies sanoi hankkivansa minibussin heidän kuljetuksiin :whistle:

Mutta kun mä vähän epäilen että mun mielestä nämä kolme riittää, en ihan välttämäti taho lisää. Onni on siinä puolellani että tiedän tarkkaan aina ovis-aikani ja välttelen sillä (tai miehelle sanon että naisten vaivoja) aina puuhia pahaan aikaan :whistle:

Saattaa toki olla että en pääse noista pelko-ajatuksistani eroon ja siksi ajattelen näin :/

No en yhtään ihmettele ettet halua 10 lasta (mitä järkeä siinä on?) Mulla yks ja riittää sekin. Se että mies haluaa lapsia ei velvoita naista hankkimaan niitä. Pidä pääsi! Luulisi että kolmekin riittää...

Meillä mies "tekis" toisen vauvan heti, jos miä suostusin
Mut mun kroppa se on, joka siitä raskaudesta kärsii ja toista kertaa en siihen pysty, eikä mieskään sitten edes yritä suostulla

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Oishan se hyvä että noin isosta asiasta pääsis kompromissiin, mutta eihän se aina onnistu. Mutta kenenkään, ei miehen eikä naisen pitäisi tehdä lasta vain siksi että toinen haluaa.

No mä en kauhean innoissani alkanut ees tuota kolmosta tekemään, mutta suostuin sitten. Mutta nyt en osaisi kuvitellakaan elämääni ilman tuota kullanmurua (joka meinattiin synnytyksessäkin menettää ).

Mies nyt kauheasti odottaa että tulen taas raskaaksi, niinkuin meillä käy yleensä nopsaan
:|

Mun terveydentilasta mies kysyi viimeksi lääkäriltä ja lääkäri antoi luvan uusiin lapsiin (aikaisemmin oli ehdoton kielto mun raskauteen ja yksi jouduttiin abortoimaan tässä välissä ) . Tuntuu vaan että ei. Ei ei ei. Tai ehkä sittenkin :/

huh... minä joskus halusin vähintään kaksi, mies sanoi että korkeintaan kaksi ja kaksi meillä on ja enää ikinä en suostu olemaan raskaana ja synnyttämään.
Kymmene...*pyörtyy*

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
huh... minä joskus halusin vähintään kaksi, mies sanoi että korkeintaan kaksi ja kaksi meillä on ja enää ikinä en suostu olemaan raskaana ja synnyttämään.
Kymmene...*pyörtyy*

No, ottaen huomioon mun menneisyyden (9raskautta;3 elävää lasta) niin ylipäätään ihmettelen miksi mies tällaista tahtoo. Varsinkin kun tietää miten muhun jokainen km ottanut ja kun jouduttiin tuo viimeinen aikanaan keskeyttämään MUN terveyden takia niin tuntuu että ei, en mä oikein usko :/

Mutta miten tämä kauniisti ilmaista miehelle, myöhäistä kun ei ole koskaan, kun raskaana en nyt ole :D

ieks tää mee vähä samanlailla ku toisinki päin. Sanot miehelle ettet välttämättä halua uutta lasta ja miehen on hyväksyttävä se. Ihan samalla tavalla kun jos sä haluut mut mies ei.

sano sille ukolles et laittaa sitä kuumetta tännekki suuntaan :xmas:

huh, aika rankka tilanne. jos susta vähänki tuntuu että EI niin sun on vaan nostettava asia pöydälle että tää on nyt näin, että nautitan näistä nykyisistä :)
ehkä sitten mieskin lopettaa sen haaveilemisenkin ja oppii nauttimaan nykytilanteesta
suora puhe, ei oikein muu noihin miehiin taida tehota

Yhteistyössä