Jos mies ei vastaa viestiin, tarkoittaa ettei kiinnosta(ko)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainennn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainennn

Vieras
On vähän kait ehkä erikosempi tilanne.. Oon eronnut puoli vuotta sitten pitkästä (yli 10v) suhteesta ja noin kk sitten vaihdoin numeroita baarissa yhden miehen kanssa.. Siitä jatkui muutama viestittely, myös vihjailevia sellasia.. Sitten kerran nähtiin ja menin miehen kanssa sänkyyn, koska se tuntui molemmista hyvältä ajatukselta (selvinpäin) ja olikin ihanaa, sitä en kadu, kaipasinkin jo miehen kosketusta. Lähtiessään sano mulle, et nähään viel uusiks jatkossakin.. Ja tän kerran jälkeen mies laittoi vielä mulle perään viestiä et oli mukava nähdä ym.. Mut sit ei oo nyt pariin päivään kuulunu mitään. Eilen illal laitoin viestiä, vihjailevaa semmosta kun oli tarkoitus et nähään tänään illalla.. Mut eipä hän oo vastannu mitään... Mahtaako sit olla et ei ookaan tosissaan kiinnostunut enää jatkossa tapaamaan mua? Harmi jos niin.. Tosin en nyt oiskaan välttämättä muutenkuin seksin perässä ainakin näin alkuun, puutteessa on kauheeta pidemmän päälle elää, ku on edesmenneessä pitkässä suhteessa tottunu säännöllisyyteen :D