jos miehesi salaisi että on työpaikan naisen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
numero kännykässä muistissa nimellä. Ihan väärällä nimellä, mistä ei ikinä voisi edes kuvitella että olisi se kyseessä. Kertoo että voi sen kyllä poistaa, on salainen.
Ja että se nainen lähetti kerran miehelles tekstarin.
Kaiken kumminkin miehes kertoo sinulle viikkoja tosin myöhässä.
Nainen on myös kovin ihastunut mieheesi ja miehesi välillä kertoo että ei oo mitään tunteita sinua kohtaan ja tykkää juttelemisesta tämän naisen kanssa.

Miten suhtautuisitte????

Muita mielipiteitä?
Ja tosta että ei oo tunteita, niin kyllä hänellä minua kohtaan on tunteita sanoo kai riidan aikana niin. Mutta ei osta minulle ikinä mitään eikä muutenkaan tee sen eteen mitään että minua rakastaisi esim sanomalla sen.

Ostatko sinä koskaan mitään miehellesi? Sanotko hänelle, että rakastat? Taitaa olla teissä molemmissa nyt vikaa. Mieti uudelleen suhteenne tulevaisuutta ja PUHU miehesti kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Ostatko sinä koskaan mitään miehellesi? Sanotko hänelle, että rakastat? Taitaa olla teissä molemmissa nyt vikaa. Mieti uudelleen suhteenne tulevaisuutta ja PUHU miehesti kanssa.

Minä olen se joka pitää suhdetta kasassa. Hieron hänen hartioita, kerron että rakastan häntä, annan pusuja, kehun häntä.
Mitä ostamiseen tulee,olen ostanut aina isänpäivä lahjan hänelle t-paidan jossa lasten kuva, mukin jossa myös kuva, joululahjoja ja synttärilahjoja.
En ole ikinä häneltä saannut mitään, aina sanoo että ei oo rahaa. Joka ei oo totta.

No en voi muuta sanoa, että mun EX-miehen kännykässä oli työpaikan naisen numero jonkun miehen nimellä (koska epäilytti, niin otin numeron selville). Oli se jotain tästä muijasta puhunut joskus. Kun jäi kiinni numerosta niin väitti vain, että ovat kavereita ja siksi miehen nimellä, kun arvasi, että saan kohtauksen! No eipä mennyt kauaa, kun mies ilmoitti erosta ihan out of the blue. Meillä ei siis ollut mitään erityistä ongelmaa. Vuosia eron jälkeen sain selville, että mies on nykyään naimisissä tämän työpaikan naisen kanssa.

Voisin kuristaa ne molemmat

Niin sanoiko mies miksi nimi oli kännykässä väärällä nimellä? Kai työkaverin nimi voisi olla ihan oikeallakin nimellä. Tai jos ei numeroa tarvii oikeasti, niin sanoiko miksi se piti tallettaa? Että pistää vihaksi nuo naikkoset jotka käyttää toisten parisuhteen huonoa tilaa hyväkseen. En taitais sinuna olla tyytyväinen mieheen kyllä ilman tuollaista "työkaveriakaan" sen perusteella mitä kerroit.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin sanoiko mies miksi nimi oli kännykässä väärällä nimellä? Kai työkaverin nimi voisi olla ihan oikeallakin nimellä. Tai jos ei numeroa tarvii oikeasti, niin sanoiko miksi se piti tallettaa? Että pistää vihaksi nuo naikkoset jotka käyttää toisten parisuhteen huonoa tilaa hyväkseen. En taitais sinuna olla tyytyväinen mieheen kyllä ilman tuollaista "työkaveriakaan" sen perusteella mitä kerroit.

Etten mä suuttuisi siksi on väärällä nimellä nimellä automyyjä.
Ja uskon miestä kyllä, hän osti auton tos 4kk:tta sitten ja ihmettelinkin kun nyt joku aikaa sitten on taas tuollainen automyyjä nimi kännykään ilmestynyt.
en oo kysynyt miksi se edes sen tallensi,mut kovin sanoo että voi sen poistaa. on salainen numero.
Mua niin ärsyttää jo se kun täytyy mielistellä jo tätä tyttöä töissä niin paljon.

Niin kai. Oon haaveillut kihloihin menemisestä kauan. tämä sanoi että mennään kihloihin mut ne ei saa maksaa kuin 50e/sormus. luulee et mä heitän ne pois ku riitaa tulee. ikinä mulle ei oo sormuksia kädessä edes ollut ja ikinä en sellaista tekis.
se asenne ärsyttävällä äänensävyllä ärsytti kans.
siis jo noista kommenteista voi päätellä että minua hän ei rakasta.

Sano miehelles, että olet vapaa lähtemään. Mies pitää sua vaan varalla, jos ei lähde niin varmasti herättää keskustelua, jos lähtee niin parempi kaikille heti, kun myöhemmin...

Alkuperäinen kirjoittaja Hm:
Nyt olis kunnon juttelun paikka teillä.

Ei se arvailemalla selviä...

Sanosin kyllä että taitaa olla vipinää niillä :(

Ei ton kans pysty juttelee kunnolla. mä RAKASTAN puhumista,mut tolle pitää asiat sanoo mahdollisimman lyhyesti.

Me ollaan siitä juteltu ja hän on sanonut ei tunne sitä naista kohtaan mitään, se on vain työkaveri. Kauanko jaksan sitä että sen kanssa juttelee pervoja, pystyy sille juttelee kaikkea. joka minua kieltämättä harmittaa.
Ja niin alussa kun mies sai tietää että on kiinnostunut tuo nainen miehestä. Niin teki kuulemma kaiken että nainen oli koko aika kiinnostunut.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Sano miehelles, että olet vapaa lähtemään. Mies pitää sua vaan varalla, jos ei lähde niin varmasti herättää keskustelua, jos lähtee niin parempi kaikille heti, kun myöhemmin...

Niin, minussa ärsyttää se että kun mies on siellä töissä niin hän kertoilee kaikkee niin alapää juttuja, hymyilee kuin auringonkeksi siellä, hyvännäköinen.
On tehnyt ittestään videon töistä ja näytti mulle ja on kyllä aivan erilainen kuinka on täällä kotona.
Toki ymmärrän että se nainen on siis ihastunut mieheeni ja vielä kun mies ei tee mitään sen eteen että se loppuisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyt kuule:
ap teet selväks miehelle että tuo homma saa loppua tai sä lähet...

Ei tuommonen käytös kuulu normaaliin parisuhteeseen

Kokeilkaa vaikka parisuhde terapiaa

Ei lähde mies terapiaan.

Mut sitten se alkaa selittää kuinka mä olen vainoharhainen jne.
RAIVOSTUTTAVAA!
Joskus sanonut että kyllä hän tietää miltä musta tuntuu

Eiköhän peli ole selvä, häntä ei sinä kiinnosta :(

Taitaa olla homma ohi :
Tietysti jos tuollainen puoliplatoninen suhde toimii tai jotain niin mikäs siinä.

Tosin tämä kommentti on nyt kerrottu puolikkaan totuuden perusteella

En osaa edes ajatella asiaa... Minkä ihmeen vuoksi miehen kännykässä olevat numerot mitenkään kuuluisivat minulle?

Mutta keskustelun paikka se kaiketi olisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Jos mies ei suostu edes puhumaan asiallisesti ja ei suostu kuuntelemaan sinua puhumatta sinun päälle niin sanoisin ettei ole puhtaat jauhot pussissa...

Kertoi juuri pari päivää kuinka tuntee vetoa sitä naista kohtaan. sille on niin hyvä puhua ja kaikkee muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja A.P:
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Jos mies ei suostu edes puhumaan asiallisesti ja ei suostu kuuntelemaan sinua puhumatta sinun päälle niin sanoisin ettei ole puhtaat jauhot pussissa...

Kertoi juuri pari päivää kuinka tuntee vetoa sitä naista kohtaan. sille on niin hyvä puhua ja kaikkee muuta.

No siinä tapauksessa saunan takana olis miehellekki tilaa...
Saanko kysyä että jos kerta välittää noin siitä akasta niin mitä ihmettä vielä teet sen miehen kanssa?
Ei siis millään pahalla mutta jos oma mies kertoisi että on niin ihastunu toiseen niin kyllä se loppus siihen...

Yhteistyössä