jos miehesi pettäisi sua niin näyttäisitkö sille ovea?

• Viestiketjun aloittaja bad karma
  • Ensimmäinen viesti
Ei ymmärrä
Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei ymmärrä:
Alkuperäinen kirjoittaja en:
En. En minä yhden horon takia pilaa omaa elämääni, lasteni elämää ja parisuhdettani.
Horon? Vai olikos se mies se pukki? Tuli sulla vissiin virhe :)
Jospahan tuo kirjoittaja tarkoitti sillä "yhdellä horolla" sitä jonka kanssa mies pettää.. Tais mennä oikein kuitenkin.
Niin, kyllä ymmärsin. Mielestäni jos nainen on sinkku ja mies omaa idioottimaisuuttaan pettää, niin ei aiheuta millään tavalla haukkumaan tätä sinkkua. Sama juttu toisin päin jos varattu nainen pettää sinkku miehen kanssa. Ihme logiikkaa akoilla, mies on se raukka joka muna pystyssä kökki, nainen on se huora, joka pilas liiton.

vaimo
En. En minä yhden horon takia pilaa omaa elämääni, lasteni elämää ja parisuhdettani.
Horohan se nainen on, jonka kanssa pettää. Ja vaikka mies ois pukki, ni sen kanssa on kuitenki elämänpuitteet ja jatkamisen syitä monia. Kuten lapset ja yhteinen elämä. Ei siinä yks horo p....neen paljoa paina.

Niin ja onhan siinä sekin, onko suhteessa muita ongelmia jne.. se kaks jakonen juttu loppujen lopuksi. Kenenkään ei silti pidä tyytyä huonoon kohteluun ja joskus tilanne vaatii kovat otteet ja eroa jos ei mikään enää auta. Jos ongelman edessä pettää, niin jatkossa kun ongelmia ilmenee, tekee ihminen sen pettämisen varmasti uudelleenkin..

vieras
Ennen olin todella ehdoton, mutta nyt kun on 3 lasta niin miettisin uudestaan. Jos selviäisi että on suhde tai pettänyt useita kertoja, niin saisi pakata saman tien. Jos taas tulisi kertomaan vaikka, että kamalassa kännissä kerran on sekoillut niin voisin luultavasti lasten takia vielä yrittää yhteiseloa. Voihan se olla ettei luottamus palautuisi niin että se jatko kovin kestävää olis, mutta toivottavasti ei asiaa tarvitse koskaan miettiä.

Ei ymmärrä
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Horohan se nainen on, jonka kanssa pettää. Ja vaikka mies ois pukki, ni sen kanssa on kuitenki elämänpuitteet ja jatkamisen syitä monia. Kuten lapset ja yhteinen elämä. Ei siinä yks horo p....neen paljoa paina.
Just tämä ajatusmaailma on niin kaukana mun omasta ajatusmaailmastani etten halua edes ymmärtää.

vieras
Me on miehen kanssa keskusteltu pettämisestä. Omista ajatuksista sen suhteen. Me ollaan molemmat sitä mieltä, että se on kerrasta poikki, jos toinen pettäisi. Ongelmista pitää puhua eikä hyppiä toisten sänkyyn niitä ratkomaan. Mulle ei siis voisi olla tilannetta, jossa voisin tuollaista katsoa läpi sormien enkä näyttäisi ovea.

papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja Kiki85:
En välttämättä. Haluaisin ensin kuulla kaiken (lukuunottamatta likaisia yksityiskohtia) ja sitten miettisin miten toimisin.
Mä haluaisin kuulla likaiset yksityiskohdat ihan ensimmäisinä! :xmas:

ei ois sanaa sen jälkeen, lähtö tulis ilman selitysten kuuntelua. känni ei ole syy. jos pettää niin ero ois tullu muista syistä myöhemmin, suhde ei ole kunnossa jos vieraisiin lähtee. miten te jokka annatta anteeksi pettämisen voitta ikinä antaa anteeksi miehelle? tai koskea,halata miestä?? pelkkä ajatuski saa kuvotuksen aikaan. pahin asia jolla voi rakastaan loukata ja viellä raskausaikana.

papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
En näyttäisi.. mutta toista kertaa en samaa hommaa kestäisi, joten silloin olisi ovennäyttö edessä..
Mä koventaisin omaa vaatimustani aina tuplasti jokaisesta kerrasta.

Yhdestä pettämiskerrasta haluaisin päästä kerran olemaan jonkun muun miehen kanssa. Toisesta kerrasta kahden eri miehen, kolmannesta kerrasta neljän miehen, neljännestä kerrasta kahdeksan, viidennestä kerrasta kuudentoista jne.
:xmas:

Yhteistyössä