Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Heti, eikä menetys olisi suurensuuri.
Mä tunnen itseni; jos en voi luottaa, olen mustasukkainen ja silloin ei kellään ole kivaa.Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Heti, eikä menetys olisi suurensuuri.
no mä en itse osaa sanoa tohon mitään. se riippuu niin paljon tilanteesta. voi olla että jättäisin, voi olla että en. nuorempana olin tästä ehdoton mutta nyt en voi varmaksi sanoa.
peesi :wave: en voisi minäkään enää luottaa ja suhde olisi viimeistään sen takia pilallaAlkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Mä tunnen itseni; jos en voi luottaa, olen mustasukkainen ja silloin ei kellään ole kivaa.Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Heti, eikä menetys olisi suurensuuri.
no mä en itse osaa sanoa tohon mitään. se riippuu niin paljon tilanteesta. voi olla että jättäisin, voi olla että en. nuorempana olin tästä ehdoton mutta nyt en voi varmaksi sanoa.
Miehillä yleensä valmiina katottuna joku toinen... :hug:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä erovaihe aika alussa ja toivoin suunnattomasti että kaikki kääntyisi vielä parhain päin mutta sitten sain tietää että mies on selkäni takana tapaillut toista, ei ilmeisesti mitään seksiä harrastanut mutta on tekstaria lähetellyt että on kiinnostunut naisesta. Sen takia en enää halua edes yrittää, koska siinä on jo tunteetkin miehellä pelissä, melkein mieluummin yhden illan hairahdus jossa ei tunteita pelissä kuin viikon soittelut, tekstarit ja tapailut
VIIKON vaan? ei kannata luovuttaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä erovaihe aika alussa ja toivoin suunnattomasti että kaikki kääntyisi vielä parhain päin mutta sitten sain tietää että mies on selkäni takana tapaillut toista, ei ilmeisesti mitään seksiä harrastanut mutta on tekstaria lähetellyt että on kiinnostunut naisesta. Sen takia en enää halua edes yrittää, koska siinä on jo tunteetkin miehellä pelissä, melkein mieluummin yhden illan hairahdus jossa ei tunteita pelissä kuin viikon soittelut, tekstarit ja tapailut