Jos miehesi pettäisi sua, jättäisitkö sen?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Häirikkö
Ei sitä pysty näin sanomaan.

Varmasti en jättäisi, jos olisi joku känninen nuoleskelu.
Mutta jos pehkuihin asti mennään, niin luulen, etten pystyisi mieheni kanssa enää rakastelemaan.

Toivottavasti en ikinä joudu tuon asian eteen. :heart:
 
Todella vaikea sanoa näin yhtäkkiä.

Jonkun yhden kerran satunnaisen kännihairahduksen ehkä antaisikin mennä läpi sormien, mutta pitkään jatklunutta suhdetta en. Eipä kai sitä tiedä, ennenkuin tilanne eteen tulee. Toivottavasti jää tulematta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Heti, eikä menetys olisi suurensuuri.


:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

no mä en itse osaa sanoa tohon mitään. se riippuu niin paljon tilanteesta. voi olla että jättäisin, voi olla että en. nuorempana olin tästä ehdoton mutta nyt en voi varmaksi sanoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Heti, eikä menetys olisi suurensuuri.


:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

no mä en itse osaa sanoa tohon mitään. se riippuu niin paljon tilanteesta. voi olla että jättäisin, voi olla että en. nuorempana olin tästä ehdoton mutta nyt en voi varmaksi sanoa.
Mä tunnen itseni; jos en voi luottaa, olen mustasukkainen ja silloin ei kellään ole kivaa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Heti, eikä menetys olisi suurensuuri.


:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

no mä en itse osaa sanoa tohon mitään. se riippuu niin paljon tilanteesta. voi olla että jättäisin, voi olla että en. nuorempana olin tästä ehdoton mutta nyt en voi varmaksi sanoa.
Mä tunnen itseni; jos en voi luottaa, olen mustasukkainen ja silloin ei kellään ole kivaa.
peesi :wave: en voisi minäkään enää luottaa ja suhde olisi viimeistään sen takia pilalla
 
vieras
Meillä erovaihe aika alussa ja toivoin suunnattomasti että kaikki kääntyisi vielä parhain päin mutta sitten sain tietää että mies on selkäni takana tapaillut toista, ei ilmeisesti mitään seksiä harrastanut mutta on tekstaria lähetellyt että on kiinnostunut naisesta. Sen takia en enää halua edes yrittää, koska siinä on jo tunteetkin miehellä pelissä, melkein mieluummin yhden illan hairahdus jossa ei tunteita pelissä kuin viikon soittelut, tekstarit ja tapailut :(
 
joo
Munkin kohdalla riippuu tilanteesta. Jos kyseessä suhde, näyttäisin ovea luultavasti samantien. Jos kyseessä kännisekoilupano, niin en ihan satasen varma ole. Mä varmaan miettisin yhteisiä vuosia (11) ja lapsia ja kaikkea. Mutta olen kuitenkin melko varma siitä, että yrityksistä huolimatta päätyisin lopulta eroon. Kun luottamus on mennyt, se on mennyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä erovaihe aika alussa ja toivoin suunnattomasti että kaikki kääntyisi vielä parhain päin mutta sitten sain tietää että mies on selkäni takana tapaillut toista, ei ilmeisesti mitään seksiä harrastanut mutta on tekstaria lähetellyt että on kiinnostunut naisesta. Sen takia en enää halua edes yrittää, koska siinä on jo tunteetkin miehellä pelissä, melkein mieluummin yhden illan hairahdus jossa ei tunteita pelissä kuin viikon soittelut, tekstarit ja tapailut :(
Miehillä yleensä valmiina katottuna joku toinen... :hug:

Niin, vastaus kysymykseen: Jos mies vielä haluais jatkaa, niin itse tuskin en.

 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä erovaihe aika alussa ja toivoin suunnattomasti että kaikki kääntyisi vielä parhain päin mutta sitten sain tietää että mies on selkäni takana tapaillut toista, ei ilmeisesti mitään seksiä harrastanut mutta on tekstaria lähetellyt että on kiinnostunut naisesta. Sen takia en enää halua edes yrittää, koska siinä on jo tunteetkin miehellä pelissä, melkein mieluummin yhden illan hairahdus jossa ei tunteita pelissä kuin viikon soittelut, tekstarit ja tapailut :(
VIIKON vaan? ei kannata luovuttaa
 

Yhteistyössä