Särkynyt sydän
Kiitos! Tätä tarvitsin vähän edes rohkaisua, että teen oikein.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei annan pienen vinkin...itsekin ns. toisena naisena(en tosin tiennyt miehen seurustelevan ja olin muutenkin tosi sinisilmäinen, nuori ja hölmö) olen sanonut puhelimessa miehen tyttöystävälle,ettei mitään ole tapahtunut,että viestit ym. oli vain vitsejä. Nainen uskoi...jälkeenpäin ajateltuna jos nyt olisi sama tilanne kertoisin totuuden,mutta silloin en jostain syystä kehdannut.Alkuperäinen kirjoittaja Särkynyt sydän:Laitoin tällä naiselle suoraan viestiä. Koska mieheni sanoi, että kysy vaikka siltä naiselta. Se ensin yritti jotain, että turha mun on pitää suhteesta kiinni jos se ei toimi ja käski kysymään mieheltä mitä oli tapahtunut.
Vastasin, että hassua kun me ei koskaan riidellä ja kaikki on mennyt paremmin kuin hyvin ennen tätä heidän ystävystymistään. Ja sanoin, että puhutaan aina asiat suoraan niin kuin tämäkin tapaus. Haluaisin vaan kuulla hänen mielipiteensä asiasta. Kerroin, että mies on päättänyt jäädä meidän luo, mutta minä en ole vielä päättänyt hyväksynkö hänet takaisin.
Haluan yrittää mieheni kanssa vielä, mutta muut naispuoliset ystävät saavat nyt vähäksi aikaa siirtyä sivummalle. Olen aika sekaisin vielä kaikesta, mutta toivon että aika parantaa haavat.
No, tämä nainen vastasi että onnee teille jos miehesi on niin päättänyt. Ja mitään ei ole missään vaiheessa tapahtunut (kuin tämä nukkuminen)
Miehelläs on ilman muuta menossa joku kriisi ja miettii mitä elämältä haluaa...mutta muista,että mies on vastuussa siitä mitä on tehnyt. Ihastumisenkin voi pitää vain ihastumisasteella,jos päättää mennä askeleen pidemmälle niin hän kantaa myös vastuun siitä. Jälkeenpäin on hyvä sanoa,että perhe on tärkein,mutta ei ollut sillä hetkellä kun toisen naisen viereensä otti nukkumaan tms.
Puhukaa ja puhukaa...kyllä asiat selviää,mutta miehes joutuu kyllä ansaitsemaan sun luottamuksen takaisin todellä pitkän kaavan kautta.