Jos miehesi olisi nukkut vieraan naisen vieressä...

• Viestiketjun aloittaja Särkynyt sydän
  • Ensimmäinen viesti
Särkynyt sydän
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Särkynyt sydän:
Laitoin tällä naiselle suoraan viestiä. Koska mieheni sanoi, että kysy vaikka siltä naiselta. Se ensin yritti jotain, että turha mun on pitää suhteesta kiinni jos se ei toimi ja käski kysymään mieheltä mitä oli tapahtunut.
Vastasin, että hassua kun me ei koskaan riidellä ja kaikki on mennyt paremmin kuin hyvin ennen tätä heidän ystävystymistään. Ja sanoin, että puhutaan aina asiat suoraan niin kuin tämäkin tapaus. Haluaisin vaan kuulla hänen mielipiteensä asiasta. Kerroin, että mies on päättänyt jäädä meidän luo, mutta minä en ole vielä päättänyt hyväksynkö hänet takaisin.

Haluan yrittää mieheni kanssa vielä, mutta muut naispuoliset ystävät saavat nyt vähäksi aikaa siirtyä sivummalle. Olen aika sekaisin vielä kaikesta, mutta toivon että aika parantaa haavat.

No, tämä nainen vastasi että onnee teille jos miehesi on niin päättänyt. Ja mitään ei ole missään vaiheessa tapahtunut (kuin tämä nukkuminen)
Hei annan pienen vinkin...itsekin ns. toisena naisena(en tosin tiennyt miehen seurustelevan ja olin muutenkin tosi sinisilmäinen, nuori ja hölmö) olen sanonut puhelimessa miehen tyttöystävälle,ettei mitään ole tapahtunut,että viestit ym. oli vain vitsejä. Nainen uskoi...jälkeenpäin ajateltuna jos nyt olisi sama tilanne kertoisin totuuden,mutta silloin en jostain syystä kehdannut.

Miehelläs on ilman muuta menossa joku kriisi ja miettii mitä elämältä haluaa...mutta muista,että mies on vastuussa siitä mitä on tehnyt. Ihastumisenkin voi pitää vain ihastumisasteella,jos päättää mennä askeleen pidemmälle niin hän kantaa myös vastuun siitä. Jälkeenpäin on hyvä sanoa,että perhe on tärkein,mutta ei ollut sillä hetkellä kun toisen naisen viereensä otti nukkumaan tms.

Puhukaa ja puhukaa...kyllä asiat selviää,mutta miehes joutuu kyllä ansaitsemaan sun luottamuksen takaisin todellä pitkän kaavan kautta.
Kiitos! Tätä tarvitsin vähän edes rohkaisua, että teen oikein.

pinpin
Mun mielestä se tuntuisi todella pahalta jos mies jäisi vielä kiinni toisen kanssa nukkumisesta.

Kerran jäi kiinni.
Tilanne oli tämä:
entinen kaverini oli ihastunut mieheeni (en tiennyt tätä vielä silloin) ja eräissä juhlissa tappelin sitten mieheni kanssa ja hän lähti hotelliin nukkumaan.
Oli vain soittanut mukaansa kaverini matkalta.
(siis nainen lähti vähän jälkeen miehen pois juhlista)
Mieheni on aina pitänyt kaveriani vastenmielisenä ja haukkunut häntä tyhmäksi ym. (mikä jälkeenpäin ajateltuna oli pohjustusta tapahtuneelle, etten epäilisi heistä mitään..)

No hotelliin olivat menneet sitten yhdessä ja nukkuneet vielä samassa sängyssäkin. Kumpikin on tähän päivään asti kieltänyt harrastaneensa seksiä.
Sitä en tule koskaan kuitenkaan uskomaan, koska tiedän minkälaisia molemmat kykenevät olemaan.
Mutta vaikka ei mitään kummempaa kuin nukkumista olisikaan tapahtunut, niin todella pahalta tuntuu jo se, että he ovat nukkuneet sylikkäin!
Että mieheni olisi kietonut kätensä kaverini ympärille, samallalailla, kuin hän kietoo kätensä minunkin ympärilleni, kun nukkumaan menemme!
Se tuntuu jopa vastenmielisemmältä ajatukselta, kuin seksi!

Seksi voi olla tunteetonta mielihyvän hakemista, mutta nukkuminen lähekkäin ja läheisyys yleensäkin voi olla paljon enemmän kuin se seksi!
Rakkautta ym. voi olla enemmän pelkässä halailussa, kuin siinä seksissä!

Mutta pahimmasta päästiin mekin yli, vaikkei vieläkään luottamus ole kokonaan kunnossa!
Asiasta täytyy puhua.
Paljon!
Ja jos mies ei halua asiasta puhua, niin silloin en suosittele edes yrittämistä.
Eniten meinaan vaaditaan siltä, joka on pettänyt, koska petetty osapuoli ei asiasta helpolla yli pääse ja haluaa asiasta puhua.. uudestaan ja uudestaan..

Särkynyt sydän
Hassua kyllä tämä kaikki on lähentänyt meitä. Ollaan puhuttu tän kahdenviikon aikana tosi paljon ja muukin elämä on parantumassa pikku hiljaa.
Sydän on laastaroitu, mutta välillä se kastuu ja laastari lähtee irti. Mutta mies lupasi laastaroida sen uudellen aina tarvittaessa. Toivon, että meillä on vielä mahdollisuus.
Kiitos kaikille kannustaville viesteille! Oli vaan pakko saada purkaa tämä asia johonkin.

Yhteistyössä