Sone
En jättäis. Mutta todellakin lähettäis yhdessä lenkille. Samoin toivoisin miehenikin ajattelevan.
Se on yksi osa ihmistä ja koska itselle tärkeä niin kyllä saattaisi niin tapahtua, jos ei toinen ymmärtäisi asialle mitään tehdä. Ei ole tärkein, mutta jos en haluaisi häntä enää niin pidemmän päälle en tiedä pystyisinkö olemaan suhteessa. Osa johtuisi ihan siitä terveyspuolesta, itse aiheutettua ja minun pitäisi vieressä kärsiä ja katsoa kun toinen vahingoittaa itseään.Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Sen ulkoisen kuorenko kanssa vain menit yksiin?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eihän sitä miestä jätetä sen lihomisen vuoksi vaan siksi, ettei se lihonut ole enää sama ihminen jonka kanssa mentiin yksiin.
Myönnän että haluan fyysisesti urheilullisen näköisiä miehiä ja mieheni kuuluu tähän. Olenko sitten pinnallinen, ehkä sitten. Minusta minun pitääkuitenkin fyysisesti haluta häntä, jotta suhde voi olla hyvä. Olemme jutelleet asiasta ja kumpikin näemme asian näin, joten mikään yllätys tämä ei ole kummallekaan.Alkuperäinen kirjoittaja jybis:mä olen hivuttanut noi kasvikset ja salaatit takasin meidän ruokapöytään..ulkona syödään kerran-pari kuukaudessa.
Itse kun yritän painoa pudotaa niin jos mies omistaan haluaa eroon niin siinähän se menee samalla.
Oli vaan niin pysäyttävä tuo työkaverin heitto,aika pinnallinen
Onko teillä lapsia? Omalla kohdallani ainakin lasten saaminen muutti arvomaailmaani aika rajusti. Joillakin siitä voi varmasti seurata se, että salille ei ole mikään kiire vauvan synnyttyä eivätkä raskauskilotkaan tunnu enää niin vakavalta asialta. Jos suhde perustuu ulkonäköön, niin naiselle tulee hirveät paineet laihduttaa puolison takia, ettei puoliso hylkää. Tuntuisiko se sitten enää hyvältä, vaikka suhteen alussa ulkonäköseikoista ollaankin oltu yhtä mieltä?Alkuperäinen kirjoittaja osa:Myönnän että haluan fyysisesti urheilullisen näköisiä miehiä ja mieheni kuuluu tähän. Olenko sitten pinnallinen, ehkä sitten. Minusta minun pitääkuitenkin fyysisesti haluta häntä, jotta suhde voi olla hyvä. Olemme jutelleet asiasta ja kumpikin näemme asian näin, joten mikään yllätys tämä ei ole kummallekaan.Alkuperäinen kirjoittaja jybis:mä olen hivuttanut noi kasvikset ja salaatit takasin meidän ruokapöytään..ulkona syödään kerran-pari kuukaudessa.
Itse kun yritän painoa pudotaa niin jos mies omistaan haluaa eroon niin siinähän se menee samalla.
On meillä lapsia ja kiloja tuli aikanaan se +20kg raskaus aikana. Mieheni tekee fyysistä työtä ja pysyy tätä kautta hyvässä kunnossa. Minulla kilot raskauksista lähteneet noin vuodessa, imettämisellä olen laihduttanut. Nyt ainoastaan toivon kiinteytyväni, haluan sitä itseni takia, en siksi että pelkään mieheni jättävän minut. Ulkonäkö ei ole suhteemmme perusta, mutta osa sitä. Ei mies koskaan raskaus aikana mitään sanonut tai sen jälkeen, joskus saattanut että mene vaikka lenkille että pääset kotoa vähän pois. En ota paineita tuollaisesta kommentista, tiedän itse missä kunnossa olen.Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Onko teillä lapsia? Omalla kohdallani ainakin lasten saaminen muutti arvomaailmaani aika rajusti. Joillakin siitä voi varmasti seurata se, että salille ei ole mikään kiire vauvan synnyttyä eivätkä raskauskilotkaan tunnu enää niin vakavalta asialta. Jos suhde perustuu ulkonäköön, niin naiselle tulee hirveät paineet laihduttaa puolison takia, ettei puoliso hylkää. Tuntuisiko se sitten enää hyvältä, vaikka suhteen alussa ulkonäköseikoista ollaankin oltu yhtä mieltä?Alkuperäinen kirjoittaja osa:Myönnän että haluan fyysisesti urheilullisen näköisiä miehiä ja mieheni kuuluu tähän. Olenko sitten pinnallinen, ehkä sitten. Minusta minun pitääkuitenkin fyysisesti haluta häntä, jotta suhde voi olla hyvä. Olemme jutelleet asiasta ja kumpikin näemme asian näin, joten mikään yllätys tämä ei ole kummallekaan.Alkuperäinen kirjoittaja jybis:mä olen hivuttanut noi kasvikset ja salaatit takasin meidän ruokapöytään..ulkona syödään kerran-pari kuukaudessa.
Eiköhän esim. monissa psyyken sairauksissa olisi kaikille ns. terveille perheenjäsenille parasta, että vanhemmat eroaisivat. Esim. masentuneen vanhemman kanssa asuvista lapsista yli 60 % saa jonkun psyykepuolen diagnoosin ennen täysi-ikäisyyttään. Jos ihan vaan lasten parasta ajatellaan, niin "uusi terve" vanhempi voi usein olla se paras ratkaisu.Alkuperäinen kirjoittaja katmat:aika pinnallinen on parisuhde jos tuollasen takia miehensä jättäis.Samalla periaatteellahan vois mies jättää naisensa sitte, nainen lihoo raskausaikana 20kg eikä laihdu enää entisiin mittoihin niin silloinko mies on oikeutettu jättämään naisen?Tai puoliso sairastuu vakavaan sairauteen niin toinenko lähtee ja ettii terveen vierelleen? Mihin tää maailma on menos??
Kirjoitin aikaisemmin että vaihtaisin jos lihoisi, mutta tässä on koko ajan puhuttu todella reippaasta painosta. Kyllä minusta 20kg ennen urheilullisella ihmisellä on todella paljon ja ei niin kaunis näky kuin ennen. Niin kuin laitoin en heti, mutta jos toista ei mitenkään kiinnosta se oma kroppa ja terveys niin kyllä. Minusta kuulostaa oudolta ettei aikuista ihmistä kiinnosta oma terveys ja vartalo niin paljoa että sallitaan painon nousta ylipainon puolelle.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulle tuo että aikuinen ihminen laitetaan jollekin laihdutuskuurille, kuullostaa todella oudolta... saatika sitten se että oma akas muuttuisi vastenmieliseksi ja epähaluttavaksi jos esimerkiksi sattuu lihoamaan