[QUOTE="hmm";27320047]En ajattelisi asiaa sen enempää! Pitää vaan miettiä, että sinuthan se on valinnut ja jos jostain muusta pitäisi niin luultavasti olis lähteny jo
Eli älä ota kantaa asiaan sen kummemmin.. Tietty voit kysyä mieheltä, mutta ei mun mielestä ole oikein seurailla ja vahtia toisen tekemisiä..anna miehen jutella jos haluaa...ei se sinua tapa! Hanki sinäkin joku muu juttelukaveri kenen kanssa saat aikaan kunnon puhelinkeskustelut
[/QUOTE]
Ei tapa, mutta voi jättää, kuten mieheni teki exälleen. Mies oli itse valinnut exänsä ja ollut vastaan, kun ex oli halunnut eroa. Tapasimme ja meistä tuli ystäviä. Mies soitteli 2-4 tunnin puheluita minulle, ei nyt joka päivä, mutta useana päivänä viikossa. Pari kuukautta hän vatvoi mielessään, kumman hän oikeasti haluaa. Lähteminen ei ole aina niin helppoa, vaikka ei olisi lapsiakaan. Toisen kanssa on kuitenkin yhteistä historiaa.
Tässä tapauksessa he päätyivät eroon, ja mies minun kanssani yhteen. Siitä on noin 12 vuotta. Ja kyllä, mikäli mies alkaisi käyttäytyä samalla tavalla minun kanssani, osaisin heti yhdistää, mistä on kysymys. Se olisi heti keskustelun paikka, jatkammeko yhdessä vai tahtoisiko hän vapautensa takaisin. Joten suvaitsevaisuudella on niin helppo peittää omat silmänsä ja olla näkemättä sitä, mitä ei halua.