Jos miehesi käyttää viimeisen särkylääkkeen niin ostaako uutta tilalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

argh!

Vieras
Tää on ihan sairaan ärsyttävää!!!! Eli mies ja hänen lapsensa eivät sano mitään jos ottavat viimeisen särkylääkkeen, jotta voisin edes itse käydä hyvissä ajoin ostamassa uutta tilalle! Eivät edes jätä sitä tyhjää pakkausta näkyville jotta siitä voisi päätellä asian.

Tarvitsen itse särkylääkkeitä vain menkkojen aikana ja silloinkin pitää mahdollisimman pian saada se lääke ettei kipu pääse liian suureksi. Joten voitte arvata v*tutuksen määrän tällä hetkellä!! Tällä kertaa oli mies joka oli viimeiset käyttänyt, joten luulisi että olisi aikuisena edes tajunnut (ja kun tästä olen niin hiton monta kertaa paasannut!) ostaa uutta tilalle.

Alanko jemmaamaan lääkkeitä jonnekin vain itseäni varten? Jemmaan kyllä joitain juttuja jo muutenkin miehen lapsilta, juuri siis samasta syystä eli eivät sano kun joku loppuu (no, on tässä lisäksi sekin syynä että käyttävät kaikkea tuhlaillen, esim. joku kallis voide menee kolmessa päivässä.. jne. ). Tästä syystä pidän siis itsellä aina yhtä jemmassa ja yksi on muiden saatavilla niin en jää ainakaan itse ilman.. Mutta tarvitsen kohta jonkun hemmetin ison kaapin näitä jemmailuja varten :D

No ei mun miehelle tulis mieleenkään huolehtia että mulla on särkylääkettä menkkojen aikana. Varmaan pitäisin ihan oman paketin käsilaukussa varalla menkkoja varten.

Jemmaa vaan. Mulla on aina särkylääkkeitä useammassakin paikassa jemmassa, sillä säryn iskiessä ei halua näpelöidä talon ainutta, tyhjää särkylääkepakettia. Tai sitten sovitte sellaisen systeemin, että tyhjä paketti/purnukka laitetaan jonnekin näkyville muistutukseksi ja seuraava apteekkiin tms. menijä ostaa uuden paketin. Itse asiassa meillä ostetaan yleensä kaikkea vähintään kaksi pakettia, joten aina on ns. puskurivarastoa. Hammastahnaa on 3 putkiloa, kaapissa on seuraavat vaihtohammasharjat, shampoota ostan alesta kaksi pulloa ja sitä rataa. Aina kun yksi loppuu, ostetaan seuraava jemmaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
No ei mun miehelle tulis mieleenkään huolehtia että mulla on särkylääkettä menkkojen aikana. Varmaan pitäisin ihan oman paketin käsilaukussa varalla menkkoja varten.

Minä jemmaisin tollaiselta porukalta särkylääkkeet kokonaan vähäksi aikaa. Pistäisin yhden paketin jonnekin omaan talteen ja sitten kun kysyvät missä on niin loppu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä jemmaisin tollaiselta porukalta särkylääkkeet kokonaan vähäksi aikaa. Pistäisin yhden paketin jonnekin omaan talteen ja sitten kun kysyvät missä on niin loppu.

No sehän se hauskaa onkin että kun särkylääkkeet loppuu niin kukaan ei kysele niiden perään! :O Eli minusta tuntuu että käyttävät niitä ihan turhaan. Kyllä ainakin itseltä itku pääsee jos en saa särkylääkettä menkkoihin ja todellakin kyselen lääkkeiden perään. Sitten kun ostaa muutaman paketin (ostan aina useamman kerralla) niin ne on viikossa taas loppu..

mies ei ikinä käytä mitään särkylääkettä,ei kertaakaan oo ottanu ku 11v yhessä on ollu..joo,mutta ei kyllä sano jos käyttää jonkun loppuun esim.vessapaperin,teipin,juuston yms.,eikä varsinkaan muista/ymmärrä lisää ostaa vaik sattuis kaupassa käymäänki,harvoin kyllä käykään.

Yhteistyössä