Jos miehesi kanssa pötkötätte rennosti sohvalla telkkaria katsoen ja ehdotat, että mies lähtis ostamaan herkkuja

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
ei turhaa ajelua
Ei tosiaankaan lähtis, enkä kyllä lähtisi minäkään. Lähin huoltsikka on 8km päässä ja kauppoihin 15km. Molemmille kertyy työmatkaa päivittäin yli 80km, joten ihan vaan herkkujen takia ei turhia ajeluja tehdä. Ja meiltä kyllä yleensä kotoa löytyy jotain herkkua, jätskiä, sipsiä, karkkia että herkkunälkänsä saa kyllä täytettyä jollain.

"vieras"
No ei lähtisi todellakaan. Emme oikein tajua mihin aikuinen tarvitsee sipsiä ja suklaata tms. mässytettävää.
Tuollainen sohvaherkuttelu ei ole meidän juttu.

Sen sijaan hän saattaisi kysyä, että kävelemmekö syömään johonkin ravintolaan ihan kunnon illallisen tms.

Lähtis, koska sen alkaa loppujen lopuksi tekemään enemmän mieli niitä herkkuja kuin mun. :)

Mulla voi hyvinkin olla niin, että ei tee tarpeeksi mieli, jotta jaksais vaivautua, mutta tuo on niin herkkujen perään et lähtis, vaikka kävisin sen repimäs sängystä ylös kesken unien :LOL:

Oikeastaan koskaan en kumminkaan niin tee, haen itse.

Surobz
Ei lähde. Mun mies ei usko herkutteluun... Hän syö vain koska on nälkä. Saattaa jopa katsoa pahalla, jos alan puhumaan jostain sipsipussista. Hän näkee siis äärettömän turhaksi sellaisen ajatuksen, että lähdettäisiin johonkin ajamaan sipsipussin perässä kun kaapista voi syödä vaikka leipää jos on nälkä... Tylsää juu.

J-t harmaana
LÄhtisi. Tänään itseasiassa mies kävi jo kerran kaupassa, kunnes noin puol tuntia enneku sen piti lähteä iltavuoroon, sain päähäni et haluan tehdä pitsaa. MIes lähti vielä toistamiseen kiltisti kauppaan hakemaan mulle vehnäjauhoja ja siitä suoraan töihin :) Toi muuten suklaatakin <3

lähtisitkö itse
Ei tulis mieleenkään pyytää miestä lähtemään kauppaan/kioskille 30 km päähän. Ihan älyttömiä kyselet ap! Lähtisitkä itse hakemaan jotain miehelles ja reissu kestäisi yli tunnin??

Yhteistyössä